"Livet består ikke av å vente ut stormene. Det handler om å lære seg å danse i regnet!"

søndag 1. august 2010

Familielikheter

I min familie er vi ikke alltid så innmari like. Men vi ser at vi hører til... på en måte. Men lille K.J. og min lillebror er nesten klin like. Ja, også er det jo visse likheter til en viss nysgjerrig liten apekatt også - som tidligere nevnt i DETTE innlegget.
 Her er to bilder av K.J. (drøye året gammel) og et av min bror (på samme alder).
Jeg syns det er ganske morsomt å se likheten!

Mine svigerforeldre har en liten bildeserie hengende i gangen sin. Ett av min svigerfar (omtrent skolestartalder), ett av min mann (på omtrent samme alder) og ett av A (også på omtrent samme alder). De er fryktelig like!
M.E. ligner vel på oss alle sammen. Noen bilder er hun som snytt ut av nesa på meg. På andre er hun helt lik B.A. Og på andre igjen kan man tydelig se at hun og M. er søstre.
Men ingen av de fire søsknene har vært nevneverdig like som spedbarn/babyer. Det har kommet senere...

Det som derimot aldri har vært noen tvil, er at vi kommer fra samme familie... Vi er like rare alle mann. Og det passer oss finfint! :-)

...og apropos familie...!  
GRATULERER MED DAGEN, MAMMA'N MIN!
Håper du får en kjempefin bursdag! Glad i deg! :-)


Ha en fargerik og morsom dag, alle sammen - med eller uten grimaser og slående likheter ;-)

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails