For første gang på over et år er huset helt tomt for folk...
Maiken er levert på skolen og Minsten er levert i barnehagen. Gubben er på jobb, og her sitter jeg... Helt alene. Det er ganske rart!
Så hva skal jeg bruke dagen til?
Jo, jeg skal ommøblere ferdig på rommet til Maiken og så skal jeg få vaska litt før jeg må dra og hente barna for å dra til Oslo på Littlest Pet Shop VIP-event :-D
Det gleder vi oss stort til!
Senere i dag skal jeg få tatt bilder av den nye senga! :-D
Ha en finfin dag - med eller uten tomt hus ;-)
Juni i glimt
-
Juni i glimt. Juni i fuld fart. Kølige dage. Regn. Juni som pludselig
forleden dag forvandlede sig til den sommer, den burde være. Nu bragende
sommer. Ta...
for 2 dager siden



1 kommentar:
Gratulerer med flott skolejente. Tenk så store de har blitt.
Her er også stille for jeg er alene hjemme med bare de to minste:-) Snart skal frøken Margrethe starte opp i ny barnehage og da blir det bare meg å lillebror det blir rart det.
Astrid Lingren verden var fint for skolegutten for han er glad i teater, sang og musikk. Veldig mange slike uteteater overralt. Ellers var også han fasinert av sklier, klatrestativ og små hus.
Legg inn en kommentar