Tusen millioner takk for at du har gitt min datter en av verdens mest spennende dager i dag! (Den toppet nok ikke gårsdagen, som var første skoledag, men det var nok nære unna...! Det ble en fantastisk fortsettelse for De Velkjente Sommerfuglene, på en måte)
Skikkelig hoppende glad jente!
For dere som ikke har lest dette tidligere... Vi fikk invitasjon til Littlest PetShop VIP-event av Pia, og der var vi i ettermiddag :-D
Da vi ankom lokalet, fikk Maiken en stor bag (sånn miljøvennlig handlenett/-pose på størrelse med en temmlig romslig matvarepose) stappfull av LPS-leker og ting! *dåne*
Den inneholdt følgende:
1 forundringspose med en figur (Ponny)
1 Nintendo DS-penn
1 vaskebjørn eller koala - med litt tilbehør
1 elefant
1 påfugl
1 hund som kan kle seg ut som påfugl
1 insekt (veps? humle?)
1 kanin (tror jeg...) Eller kanskje det er en hund det også?
1 kosebamse - hund - m/kode til det nye LPS-onlinespillet
1 Nintendo DS-spill
1 figur til å tegne på - med 2 tusjer og klistremerker
Klistremerker
Barna (underlig nok bare jenter) ble delt inn i fire grupper; Kattegruppen, musegruppen, hundegruppen og fuglegruppen. Maiken kom i hundegruppen, og fikk da klistret på seg et klistremerke av en LPS-hund.
Hennes gruppe begynte med å teste ut det nye LPS-onlinespillet - og det var veldig populært!
Etter en stund, rullerte gruppene til nye aktiviteter.
Da var det tid for fargelegging - noe som også falt i smak hos den unge damen!
Og fargeleggingsboka fikk a ta med seg hjem! :-D
Så skulle barna videre til neste post, og det var ansiktsmaling. Først skulle jentene gjette hvor mange LPS-bamser som lå fordelt oppi to store baljer. De fikk lov å telle litt også, og de to som gjetta nærmest, skulle få ansiktsmaling. De rakk ikke ta hele gruppa, for det var temmelig mange barn, ja...
Mens de som gjetta nærmest ble malt, spant Maiken rundt og lekte med ting hun fant i lokalet og med lillebroren. Ja, for han var jo selvfølgelig også med - og han fikk apekattklistremerke på magen sin ;-)
Han kvalitetstestet også en bamse for å se om den var kosbar. Det var den så absolutt!
Så var det på tide å rullere igjen, og da stod det muffinspynting på programmet til Hundegruppa
Det var veldig stas! Barna fikk pynte max 3 muffins hver, og det rakk Maiken... Med god margin! ;-)
De hadde mye stilig å pynte dem med (ja, de var ferdige med farget smørkrem oppå - rosa, lilla og grønn), bl.a. "perler", "glitter", annet strøssel, sprayer (perle, sølv, rosa, etc), hjerter, blomster, LPS-figurer på spiselig sukkerpapir, etc, etc, etc...
Så nå er vi enige om at vi har fått oss en fast muffinspynter her i huset! :-D
Vi orket ikke spise muffinsene våre i dag, men vi skal kose oss med dem i morra etter skolen, Maiken og jeg. For pappa skal på jobb hele helga, så da må vi jo finne på noe vi også ;-)
På slutten av event'en, var det premieutdeling (fineste muffins i gruppa, fineste tegning, klistremerke i goodiebag'en). Maiken hadde klistremerke i sin bag, og da vant hun en Dancing Bear som man kan koble iPod'en til, så danser den. Så nå må jeg vel skaffe frøkna en egen iPod også nå... :-P
Småsøsken som var med, fikk også gave. Et slags kjøretøy. Med hamsterhjul og sånn... Snodig, men artig, sak. Den tror jeg nok Minsten er litt for liten til enda (det stod 4+ på pakka), så Maiken får ha den også..
Men Minstemann hadde forelsket seg totalt i en LPS-kosekatt, så den fikk han. Og så sa Maiken at hun har 2 søsken til, så da fikk hun jaggu med bamser til dem også. *dåne*
Men ikke nok med det!
Hun fikk også en diiiiiger eske, og inni den var det LPS sykehus!
Så kjære, kjære Pia!
Atter en gang - Tusen, tusen takk for at vi fikk invitasjonen til event'en av deg!
Du gjorde en liten jente superlykkelig i dag - og vi øvrige familiemedlemmer har også storkost oss!
Dette ble en vanvittig flott ettermiddag!
...og at det er LPS-leker og ting her til flere tusen kroner, er jeg ikke i tvil om...!
Jøye meg! Jeg er helt overveldet!
Lykkelig jente som har lagt seg i den nye senga si:
(Bilder av rommet hennes kommer sannsynligvis i morra)
Ha en lykkelig natt!













6 kommentarer:
Wow, det var jammen ikke verst! Skjønner godt at dette har vært en flott dag for store og små! Herlig! :D
Kjære, kjære deg! Takk for ros, men det er jo ikke jeg som skal takkes - jeg ga jo bare videre noe jeg hadde fått!
Men supert at det ble vellykka! Nesten så jeg ble misunnelig og skulle ønske jeg hadde dratt selv...Men har ingen i huset nå som ville satt særlig stor pris på alle de lekene der.
Det så jo artig ut, da. Og flott at de var rause og at Maiken fikk med seg så mye hjem!
Ha ei flott helg!
Pia: Melissa og de andre arrangørene fikk en kjempestor takk i går. Til og med klem fra den lykkelige unge damen. ;)
Men uten deg og ditt gavmilde vesen hadde vi ikke fått denne opplevelsen, så... :)
Så jo, du fortjener en veldig stor takk du også :D
Jøss, så kjekt da! Ser ut som hun storkoser seg!!
KJÆRE, KJÆRE DEG! Igjen, denne gangen med STORE bokstaver! Tusen tusen takk for flott gave som dukka opp i posten i dag!! Det hadde jeg ikke forventa! Ok, det er jo ikke bare deg som skal takkes, men at du tenkte på meg/oss, synes jeg var enestående! Så tusen takk!
Å, dette hørtes ut som en drømmedag for skolejenta! Så gøy!
Legg inn en kommentar