Nå har jeg, med god hjelp fra min kjære mann, begynt å montere sengeprosjektet! :-D
Det er et sinnsykt stort opplegg, gitt! Jeg hadde faktisk ikke sett for meg at det kom til å bli så digert - men det blir det. Ikkeno Less is More her i huset, nei...
Jeg fikk gjort veldig mye i går, altså! Været var jo knallbra, så da var det bare å sette igang. Det siste strøket ble malt på den ene delen, og da var alt ferdigmalt. Jeg fikk også skrudd på bokstavene på sengesiden - og de skal også fungere som "stige", for senga er jo pinadø 120 cm høy.
Egenskapene/beskrivelsene vi har samla inn på hver bokstav, ble også malt på i går, og alt tørka jo på null komma svisj, så jeg var veldig fornøyd!
I går fikk vi "lagt gulvet" der hyller og skuffer skal være, og i dag har jeg satt det oppå. Men jeg klarte å skru i stykker litt for mange skruer i går, så jeg har ikke fått gjort like mye som planlagt i dag. Vi får ta oss en tur på XL Bygg i morra og kjøpe flere skruer og flere lekter. Så det kan se ut som at vi får gjort ferdig hele greia i morra kveld! Det blir gøy!
Og i kveld monterte jeg også det som skal være mellom "gulvet" og madrassen (men jeg har ikke spikra fast bakplata på den ene hylla der enda, for K.J. ligger i rommet ved siden av og sover). Resten blir nok tatt i morra! Jeg gleder meg til i morra, altså! :-D
Frøkna syntes det var rart at det der kunne være en seng, men det vil nok bli veldig mye annerledes bare madrassen og sånt kommer på plass. :-)
Men mye må forandres på rommet hennes nå, så da har jeg litt å pusle med noen dager framover ;-) ...som om jeg ikke har nok av det allerede :-P
Nå er det på tide for meg å ta med meg hodepina mi bort i sofaen og myse på Beck :-)
Ha en riktig byggelig kveld!







1 kommentar:
Det der blir ei flott seng!
Legg inn en kommentar