Jepp! Senga er ferdig og innsovet.
Jeg har også fått pusset opp settekassa vi fant på dynga (pent plassert opptil en containervegg) og dandert noen regnbuestripede ark inni - for å matche senga :-)
Jeg driver også med Prosjekt:Regnbuefarga Vimpelrekke som skal henge et eller annet sted over senga.
Innen høstferien må vi få tak i en underseng/sengeskuff, sånn at Størstesøstra har et sted å sove også. Så inntil videre er det en veldig stor åpning under senga nå, men den har man jo også utnyttet, selvfølgelig. 1 kasse stappfull med Barbiestæsj (stort sett bare møbler og kjøretøy) og den andre er stappa med små-Lego. :-)
Med tiden har jeg også lyst til å bytte ut nesten alle bilderammer (kanskje med unntak av de knall rosa) med forskjelligfargede rammer i samme serie (superbillige rammer fra IKEA - i alle regnbuens farger).
Maiken har selv bestemt at det var på tide å ta vekk endel av det råååååsa og heller ha litt flere forskjellige farger. Og hun er veldig glad i regnbuer, så da hun ikke klarte å bestemme seg for en eller noen få farger, ble det rett og slett alle (med unntak av indigo). :-D
Men den lille minikommoden oppå Trofast-hylla veit jeg faktisk ikke helt hvor jeg skal sette... Den inneholder blyanter, fargestifter og tusjer, så den bør jo ha plass ved siden av skrivebordet. Men jeg er ikke sikker på om jeg syns den passer oppå det høyeste av den hylla... Men globusen skal stå der - med eller uten minikommode under seg. :-)
Og over den henger perlesak-uroen Maiken og jeg lagde i sommer :-)
Nå runder jeg av Tour de Maikens rom med dollekroken ;-)
Ha en fargerik dag! :-D







8 kommentarer:
Så fargerikt og flott rom!
Spennende rom! Må være kjekt å vokse opp i et slikt fargespekter.
Lykke til med å lage regnbue-poncho, jeg synes virkelig at du skal ta den utfordringen :-))
Klem fra Liv
Så flott det ble. Herlig med så stor plass å boltre seg på. Imponerende samling Barbietøy i forrige innlegg!
Kjempefin seng og rom, kan tenke meg at snuppa er fornøyd:)
Hei :) Jeg ser at du er med på give awayen min, så hyggelig. En annen ting som var greit med det var at jeg fikk kikke innom din blogg også, her skal jeg snuse litt rundt :D
Jeg har hatt et problem med flgere, at de ikke har blitt tilmeldt. SÅ jeg ville bare spørre deg om du kunne tenke deg å prøve igjen. Jeg beklager bryet altså!!
Så snillt gjort. Det har vært noe rot det der.:)
Ha en strålende dag i dag, tross muligens dårlig vær :D
OMG!! For et fantastisk flott rom!! Sengen ble knallfin og alt ellers på rommet matcher fra ende til annen! Dere er knallflinke!!
Så koselig at du er med i konkurransen min! Bli gjerne med de andre konkurransene mine også! I slutten av uken kommer det enda en :)
Jeg sliter også med å få legge til nye blogger. Må prøve 20 ganger og da går det om jeg har flaks... så det er nok blogger som sliter litt om dagen :)
Lykke til i trekningen :)
Klem fra Hilde
Legg inn en kommentar