Ja, nå har du jo funnet bloggen min, og det var veldig hyggelig, Beste! <3
Så da vil jeg benytte anledningen til å skrive et rungende
GRATULERER MED 77-ÅRSDAGEN!!
Vi er kjempeglad i deg, Beste/Oldis :-D
I dag hadde K.J. sin andre dag i barnehagen, og også i dag var vi der fra 09:30 til etter lunsjen.
Vi begynte inne i dag også, mens de andre barna var ute i finværet, for at han skulle skjønne at han var tilbake på det samme stedet som i går. Han spant nå rundt og lekte med biler og ball, og ble kjent med den ene voksne der. Og da vi hadde vært inne en drøy halvtime, så gikk vi ut vi også, og da ville småen huske - noe som var kjempegøy!
Det var veldig morsomt med denne huska, og jeg tok også sjansen på å si hadet og gå en liten tur ut av syne en liten stund. Bare for å se åssen det ville gå. Jeg ble stående en liten stund bak hushjørnet, for jeg ville jo se åssen han tok det at jeg gikk fra han på et forholdsvis fremmed sted. Og det gikk veldig bra, det. Han lo og klappa i huska, mens hun voksne som vi var sammen med inne, tøysa med han og ei jente på nabohuska.
Så det var veldig godt, for i morra skal jeg gå fra ham litt lenger tid :-)
Etter et solid havregrøtmåltid, dro vi fra barnehagen. Vi dro inn til sentrum, for han skulle på helsestasjonen for hodeomkretsmåling halvannen time senere, så da tenkte jeg at jeg bare kunne ta en lang trilletur med han før vi hadde time.
Han sovna i bilen på vei inn, og han våkna (for en gangs skyld) ikke da jeg la ham over i vogna. Så han var nok kjempesliten!
På helsestasjonen fikk vi følgende dagsresultat:
Vekt: 11.560 gram
Lengde: 80 cm
HO: 52,7 cm
Store, fine gutten vår! <3
M.E. hadde blitt invitert bort til ei venninne i dag, og jeg avtalte med dem at jeg skulle hente henne etter at Tassen var lagt. Han var trøtt og sutrete allerede i 16:30-tida, men vi klarte å holde ham våken helt til 18:30 - en halvtime tidligere enn vi pleier å legge ham ;-) Han sovna umiddelbart, og siden har vi ikke hørt et knyst der oppe fra! Så han ble nok veldig sliten av denne barnehagedagen også!
Så nå blir det spennende å se åssen det går med flere timer i barnehagen i morra...! Da skal vi være der i 9:30-tida og bli der til han har sovet... Spennende!
I morra skal forresten A og B.A. på landskamp på Ullevål.
B.A. hadde deltatt i en konkurranse om billetter, og her om dagen dumpa følgende ned i postkassa:
2 billetter til Norge - Frankrike!
Det ble loddtrekning på hvem av de tre ungene som skulle få være med, så da blir det guttetur i morra kveld :-)
God avslutning på en kjempekoselig sommerferie :-)
Ha en finfin kveld!
Juni i glimt
-
Juni i glimt. Juni i fuld fart. Kølige dage. Regn. Juni som pludselig
forleden dag forvandlede sig til den sommer, den burde være. Nu bragende
sommer. Ta...
for 2 dager siden









Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar