"Livet består ikke av å vente ut stormene. Det handler om å lære seg å danse i regnet!"

torsdag 30. september 2010

Hvis Facebook eksisterte for evigheter siden...



Ramla over DENNE koblingen på Facebook nå nettopp. Trykk på linken for å lese alle ;-)

4 kommentarer:

Mimmi sa...

Ja, da hadde vel jeg også greid det:)
Angående "gamledager" - har lagt ut barnebilder av deg på bloggen min - som jeg fant under ryddingen i dag..hehe...

Karina sa...

Koselig at du vil være med på give away hos meg :) Lykke til!

Ha en herlig fredag :)
Klem Karina

Lena sa...

Haha - sjefsbra link!!!
Ha en strålendes helg, snuppeluppa!!!

kos & klem

Black Feathers sa...

"Vinker masse tilbake"
Måtte jo le da jeg leste denne ;)

Ha en fin kveld du.

Related Posts with Thumbnails