Jeg har vært inne på Finn.no/eiendom. Dumme, dumme Kali-!
Så nå sitter jeg her, da... Og drømmer om huset som jeg ønsker meg - og som nå til og med er til salgs. Til den nette sum av nesten 3 millioner. Har jeg 3 millioner i bakhånd? Nei.Så hva gjør man da? Jo, man drømmer... Og møblerer huset i hodet og fordeler rom og pusser opp og greier. Kjøkkenet er litt for mørkt og tungt, så jeg ville nok kanskje malt alle skap- og skuffefronter (som nå er mørk, tung eik) lysere, og så ville jeg droppa gardiner. Tror jeg. Eller hvertfall hatt noen luftige der!
Og det er en utleieleilighet/hybel i kjelleren der, men den er visst ikke godkjent av bygningsetaten eller hvem det nå er som godkjenner sånt. Men den hadde jeg jo sørget for å fått godkjent så fort som bare det, og så ville jeg ha leid den ut. Selvfølgelig. Penger inn! Penger inn liker man.
Jeg er så himla teit når jeg setter meg ned og kikker på eiendommer sånn når jeg veit at vi ikke har finansene i orden! *klaps på lanken*



2 kommentarer:
Det er jo lov å drømme....
Drømmer er gratis! Gratulerer med snasen kasserolle hos Siv. ☺
Legg inn en kommentar