"Livet består ikke av å vente ut stormene. Det handler om å lære seg å danse i regnet!"

onsdag 8. september 2010

Navnesmykker

Helt tilfeldig ramla jeg innom Pias "Tattoo. Og smykker"-bloggpost. Og jeg lo godt.
Jeg er nok en supermamma, for jeg har tatovert navna på begge to på armen min.
 
Begge har/har hatt barnevognskilter, Maiken har til og med navnet sitt fastmontert på senga jeg har bygget... Og ja! Jeg har bilder i både lommebok, almanakk og på mobilen. Det eneste jeg ikke har, er smykker med navna deres på. Og heller ikke kjoler med navnebroderier, forresten... Så da er jeg vel bare en halvgod supermamma, kanskje?

Men tilbake til smykker med navn på.
Jeg har en tendens til å ramle rundt i bloggene, og inne hos Susi and the Frog fant jeg "knapp" til en give away. Og premien i den give away'en er... Ja, nettopp! Navnesmykker!
Sånne vil jeg ha. De var ganske tøffe. Jeg liker tøffe ting, jeg. Ikke sånne sukkersøte saker. De passer like dårlig på meg som rosa strutteskjørt. Eller kanskje jeg kler rosa strutteskjørt også? Det har jeg faktisk ikke prøvd...


Men altså...! Navnesmykker!
Wabi & Sabi har altså - hvis jeg har skjønt det helt korrekt - en give away med premier gitt fra det svenske firmaet Familjesmycken. Og jeg syns at jeg bør vinne!
For ellers er jeg en dårlig mor som bare bør gå og legge seg. I potetkjelleren. Sammen med alle edderkoppene... Og der må jeg ligge og skamme meg!
...eller også må jeg få tak i navnesmykker på annet vis, da... Man har jo noe som heter fødselsdag, julaften og morsdag... :-D

4 kommentarer:

Pia sa...

He he, ja, da mangler du bare navnesmykker...

Kali- sa...

...og kjole med navn på! ;)

Lena sa...

Jeg er også supermamma. Har nemlig også navnet til snupsi tatovert. Så det så!!!

Kali- sa...

Hvor er din tættis, Lena?

Related Posts with Thumbnails