Ja, da er klokka godt over 13:00, og Maiken har kommet hjem fra skolen.
Det var en spent frøken som fikk overlevert Den Blanke Pappesken med 76 lodd oppi!
Det var nemlig tid for trekningen i min aller første give away! :-D
Jeg ble helt overveldet over hvor mange som ønsket å delta! Tusen takk! :-D
Dette har vært kjempespennende og kjempegøy! :-D
Så over til det viktigste og morsomste... Trekningen! Spenningen! Hvem vinner? Hvem er så heldig å få den fantastiske premien som mamma'n min har laget??
Joooooo.... På lappen Maiken trakk står det....:
HURRA! :-D
LilleMaiken trakk StoreMaiken! Det syntes LilleMaiken var fryktelig morsomt!
Så GRATULERER StoreMaiken!
Dette er nå ditt! --->
...eller er mine mistanker om at det kommer til å være en lykkelig 4-åring hjemme hos dere nå riktige, kanskje? ;-)
Du får si ifra om jeg skal sende det i posten, sende det med ridende bud, bryte ned molekylene og teletransportere det, ta det med neste gang vi treffes, la herr Torkilsen kaste det herfra til dere med spydet sitt, invitere dere på middag og playdates sånn at dere kan få det her...? Hva velger du?
Juni i glimt
-
Juni i glimt. Juni i fuld fart. Kølige dage. Regn. Juni som pludselig
forleden dag forvandlede sig til den sommer, den burde være. Nu bragende
sommer. Ta...
for 2 dager siden








7 kommentarer:
Gratulerer så mye til den heldige vinneren!
Ha en fortsatt fin dag!
Klem
Dette er så fantastisk gøy!
Tror det beste er å sitere min umiddelbare reaksjon til Kali:
"Meg:
OMG OMG OMG!!!
vi vant!!!!
:O:O :O:O :O:O
22:45 Kali:
:D:D
22:45 Meg:
im sjokkert!!
22:45 Kali:
Du får takke LilleMaiken
22:45 Meg:
eg vin ALDRI!!!
ja!
oj
hey
jesus
hahhaha
LITT tatt på senga :D:D
22:45 Kali:
:D:D
Du må kommentere inn all denne forfjamselsen i innlegget DITT!
For det er for deg :D:D
22:46 Meg:
TUSEN TUSEN takk!! tipper d bi en stk überhappy jentunge som får gode nyheta imårra!
22:46 Kali:
Jeg sender det med B-A til helga, jeg
22:46 Meg
hjelpes... fantastisk! faktisk!"
LilleMaiken: tusen tusen takk! :) Det skal bli så gøy å få leke med de fine tingene! Mathilde vil nok bli veldig glad!
Actionbilder skal tas :)
-StoreMaiken-
Fantastisk! Verdens Lengste Kommentar! I _min_ blogg! :D
Gratulerer til den heldige!
Så flott at du er med i smokkekonkurransen min. Jeg har bare silikon-smokker, men regner med du vil være med i trekningen likevel :)
Ha en herlig dag!
Klem
He he, gøy å se at vinneren ble så glad! Og artig for Maiken å trekke en Maiken!
Gratulerer til den heldige vinneren!
Gratulerer :)
Legg inn en kommentar