"Livet består ikke av å vente ut stormene. Det handler om å lære seg å danse i regnet!"

fredag 1. oktober 2010

Jeg er ingen kjerring - enda...

...men i følge DENNE seriøse testen, kan jeg nok bli det en gang... ;-)


Resultat: hva blir din alder

resultatbilde

Bedømmelse:

du blir 90 år

Så jaddah! Drøye 60 år til å gjøre bøll på! Det blir bra!



...og når vi nå er inne på alderstemaet..:  
GRATULERER så mye med dagen, Hege
Håper du får en knallfin bursdag :-)
Stor klem fra alle oss

5 kommentarer:

Mimmi sa...

Ja, får håpe den er seriøs....skal bli gøy å feire 90 - årsdagen din:))

Hilsen din evigunge mamma :)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ha, ha, der kom det for en dag, ja. ☺

Åpent^hus sa...

god helg til deg!
HIlsen Åpent hus

Kaspara sa...

Hei kali
Er jeg nitti, må jeg si jeg er fornøyd med tingenes tilstand og har stor tro på å klare minst 50 år til!
Ha en glitrende helg!
Stor hilsen fra Kaspara

EllenSand sa...

Jeg tørr ikke ta sånne tester :/
Stilig header du har! :)

Related Posts with Thumbnails