Mamma'n min har en give away på gang, men ønsker å gi leserne/deltakerne en sjanse til å tjene et par ekstralodd før give away'en starter :-D
Som priviligert datter er jeg velinformert om premien, og den kommer garantert til å falle i smak hos flere av dere!
Besøk Grobu-Mimmi og delta på hennes konkurranse! En finfin måte å øke vinnersjansene på. For er det noe vi bloggedamer liker, så er det jo giborter. Og er det noe vi liker enda bedre enn å delta på slike giborter, så er det jo selvfølgelig å vinne dem ;-)
Lykke til, folkens!
Og god helg!
Juni i glimt
-
Juni i glimt. Juni i fuld fart. Kølige dage. Regn. Juni som pludselig
forleden dag forvandlede sig til den sommer, den burde være. Nu bragende
sommer. Ta...
for 2 dager siden



1 kommentar:
Måtte legge inn en ny konkurranse på bloggen min - og denne kan du også være med på.
GOD HELG GULLET=))
Legg inn en kommentar