"Livet består ikke av å vente ut stormene. Det handler om å lære seg å danse i regnet!"

onsdag 15. september 2010

Konkurranse hos Grobu-Mimmi :D

Mamma'n min har en give away på gang, men ønsker å gi leserne/deltakerne en sjanse til å tjene et par ekstralodd før give away'en starter :-D
Som priviligert datter er jeg velinformert om premien, og den kommer garantert til å falle i smak hos flere av dere!

Besøk Grobu-Mimmi og delta på hennes konkurranse! En finfin måte å øke vinnersjansene på. For er det noe vi bloggedamer liker, så er det jo giborter. Og er det noe vi liker enda bedre enn å delta på slike giborter, så er det jo selvfølgelig å vinne dem ;-)

Lykke til, folkens!
Og god helg!

1 kommentar:

Mimmi sa...

Måtte legge inn en ny konkurranse på bloggen min - og denne kan du også være med på.

GOD HELG GULLET=))

Related Posts with Thumbnails