Så jeg tok også testen for å se om det var håp for meg, nå som jeg beveger meg ut av 20-åra, eller om jeg bare burde trekke på meg støttestrømper og en smart kjole med lekkert snitt for en tyngdekraftinnfanget kropp. Eller kanskje en artig badehette av dette slaget?
Her var det flere, varierende spørsmål med svaralternativer. Som det så ofte er på slike tester.
Ett sted måtte jeg faktisk lyve, for det var ikke noe Kali-alternativ der...:
"Hva har du alltid med deg når du går ut av døren?
* Søppelposen
* Paraply
* Håndveska"
Jeg måtte velge håndveska, for jeg har oftere med meg ei veske (litt stor som jeg kan henge tvers over overkroppen) enn noe av det andre. Søpla er Mannens jobb og paraply? Nei, etter noen år i Bergen lærte jeg meg raskt at paraply ikke duger. Regnjakke må til på slike dager, ja!
Resultat:
Du er ikke blitt en kjerring
Gratulerer! Det er ingen ting ved din personlighet som indikerer at du er blitt en gammelmodig tante som er redd for nye ting. Du er åpen, holder hodet og kroppen i form, og liker å reise nye steder og oppleve nye ting. Du har beholdt din sexappeal og er en morsom person som mange liker å tilbringe tid med.
FLAKS! For meg!
Såh... Da er tiden inne for å analysere dette resultatet....
* Ingenting ved min personlighet som indikerer at jeg har blitt en gammelmodig tante som er redd for nye ting? Heh... Jeg er vel egentlig ikke overbegeistret for nye ting heller ;-P
* Jeg er åpen, ja.
* Og jeg holder hodet i form. Men kroppen? Nei, den... Heh!
* Jeg liker å reise! Så det stemmer! Jeg har jo blitt ein ekte globetrotter som har besøkt både Bergen, Voss, inn- og utland. Og det er jo ikke dårlig!
* Og jeg liker å oppleve nye ting. Det stemmer også.
* Sexappealen...? Tjaaah... Okei, den er der! Jeg prøvde meg på fenomenet "Falsk Beskjedenhet" akkurat nå, men det gikk heller dårlig. Det kler meg dårlig ;-P
* Morsom person? Jo, jeg kan vel være morsom. Noen ler hvertfall av meg. Og noen ganger ler de med meg, så da sier jeg meg fornøyd med det utsagnet også...
* Og sist, men ikke minst: Mange liker å tilbringe tid med...
Ja, jeg tror det stemmer også - men avstandene er så store at folk ikke orker å kjøre så langt! Det er eneste grunnen til at jeg som regel ikke er sammen med andre ;-) (Kjekt med ei sånn boble man kan lulle seg inn i!)




6 kommentarer:
He he, jeg trur vi alle fikk det resultatet - bortsett fra Elisabeth;)
Ingen fare med deg; du ser iallefall sprek ut i headeren din!
Fekk samme svar eg også! Puhh!
Jeg tror kjerringskillet gikk ved pose til paraplyen;-)
Hmmm...
Jeg er jo mora di, men kroppen min har ikke flyttet sørover ennå, men når den gjør det så skal jeg trøste meg med at tannkjøttet i overkjeven trekker nordover!
Tror "selvfølgelig" jeg hadde fått samme svar som deg(har du noen gang sett meg utafor døra uten veske)? Hver alder sin sjarm, liksom..høh...
Ha en ungdommelig god natt:)
Den testen har jeg ikke prøvd.
Så kjekt at du vil være med på min give away og at du vil følge meg videre. Lykke til.
Jeg er så glad du fant min blogg for da fant jeg din.
Gleder meg til å følge deg videre.
Ønsker deg en fin onsdag.
Klem fra Mio
Greit å vite.:-))
Legg inn en kommentar