I går kom Maiken hjem med det hun sa var "noe helt spesielt som ingen av de andre i klassen har make til!"
Og det var det jo! Det var nemlig førsteklassebildet! Både portrett (som da ingen av de andre i klassen har make til, fordi det jo bare er én Maiken ;)) og bilde av alle de 29 håpefulle små (+ to gode lærerinner) :-D
Bare seeee her hvor fin a er!
Som mor tar jeg meg den frihet å skryte villt og hemningsløst av det vakreste jeg har skapt, og jeg ser det også som en selvfølge at dere skal være totalt - absolutt - hundre prosent - mega-enig med meg ;-)
Ha en super dag - og god helg!
Juni i glimt
-
Juni i glimt. Juni i fuld fart. Kølige dage. Regn. Juni som pludselig
forleden dag forvandlede sig til den sommer, den burde være. Nu bragende
sommer. Ta...
for 2 dager siden




9 kommentarer:
Oj, så raske de var hos dere med klassebildene, da.! Flott uttrykk på bildet, sånn "jeg er stolt skolejente".
Vi rugger på løse fortenner for jeg synes det hadde vært sjarmerende med røversmil på klassebildet. Ha, ha, noen ville kanskje tenket omvendt.
Nyyyyydelig skolejente!!
Hun ser skikkelig STOLT ut!!
Flott jente!
Kjempeskjønn jente! Må si som Elisabeth, at de var innmari raske til å få ungene fotografert:-)
Ei skjønn jente!
Elisabeth: Fortenna her er ikke så løse enda, men hun har jo mista to nede, så der passer f.eks. sugerør perfekt. Til nå har Fotosmilet vist nevnte tomrom, men nå har det jaggu begynt å tettes igjen med nye tenner, så nå er det visst ikke like stas å vise det fram på bilder lenger.
Jeg syns det er supersjarmerende med tenner som henger halvveis ut av tannkjøttet, tomrom og altfor store tenner på vei opp/ned, så jeg skulle egentlig ønska at hun faktisk viste det fram, jeg ;)
Fortsett å rugge, Elisabeth!
Et annet alternativ kan være å gi jenta rollerblades og sette henne til å øve seg i nærheten av nedoverbakker og/eller gjerder i passelig høyde ;P
Og til dere alle: Tusen takk! :D *stolt av jenta* :D
Fotograferinga ble tatt allerede halvannen uke inn i skoleåret, så her gikk det unna, ja! Og siden det ble såpass snart etter skolestart, så tenkte jeg at det kunne vært fint med skolestart-klærne på bildet. Så jeg rakk å vaske klærne, men så glemte Maiken å ta av seg strikkejakka :P Men den er jo så fin den også, så det gjorde jo egentlig ingen ting :D
Så flott hun er!!! Forstår godt at mammaen er stolt:). Ble overrasket jeg også over at de var så raske med skolebilde, her har de ikke nevnt det engang.
Angående teppet mitt: jeg har ei vogge som ikke er i bruk, men den er så stor at den tar for mye plass... Får se hva det blir til med teppet etterhvert.... må jo liksom ha det fremme et sted:)
Finfiine MeiteMaiken!!! *ler*
Og jøjje meg for noen store jenter vi har fått! Men dog - seg selv veeeldig lik da!
Her har det vel ikke vært snakk om bilder enda tror jeg? Du vet, man gjør jo så godt man kan for å henge med i svingene...
Ha en finfin helg, snuppetuppen!
Hun har blitt så stor!! Kjempefint bilde av en nydelig jente!
Legg inn en kommentar