Høsten er visst tiden for blogglotterier og konkurranser, ser jeg. Det har vært mangfoldige trekninger i ymse give away'er i dag, med et heller labert hell for meg. Men sånn er det jo engang :-)
Nå har en av mine favorittbutikker 2 i Spann give away i Trendbloggen, og jeg melder meg på med alle de loddene jeg kan, for jeg har fryyyyyyktelig lyst på den gevinsten ;-)
Ja, det har jeg jo alltid, da! Lyst til å vinne, ja. Selvfølgelig!
Jeg syns det er superspennende med sånne giborter, og jeg tror faktisk at jeg syns det er hakket mer spennende å ha give away/gibort/lotteri/basar/whatever selv - og jeg er fremdeles overveldet! I dag har enda flere hengt seg på, og jeg har talt opp 60 påmeldte lodd :-D Herlig!
Men tilbake til 2 i Spann og Trendbloggen!
Dere mååå bare besøke dem! :-D
Premien er et tegningarkiv fra Sebra :-D Enten blått....
...eller rosa!
Og for meg som har tegneglade barn - og attpåtil en av hvert kjønn - så kunne jo ikke dette vært bedre! :-D
Vinner jeg ikke, havner de definitivt på ønskelista, ja!
Juni i glimt
-
Juni i glimt. Juni i fuld fart. Kølige dage. Regn. Juni som pludselig
forleden dag forvandlede sig til den sommer, den burde være. Nu bragende
sommer. Ta...
for 2 dager siden





2 kommentarer:
Ah, der må jeg nok inn en tur. Takk for tips:)
Takk for tips - da fikk jeg slengt meg med der og;)
Legg inn en kommentar