I natt (sånn i 4-tida) reiste B-A til London med jobben. Så nå skal vi bare være hjemme og kose oss, vi tre andre. Ikke for det, altså. Jeg kunne gjerne bytta plass med gubben, jeg. Lenge sida jeg har vært i London, ja! Faktisk 20 år! Og noen måneder... Himmel... Hvor har den tida gjort av seg??
I går var Maiken på sin andre håndballtrening. Både hennes far, tante og bestefar har vært meget aktive innen håndballen i mangfoldige år (både som spillere, dommere, trenere og lagledere... Og i diverse styrer i diverse håndballklubber...), men ingen har pressa på Maiken noe som helst... (Hvertfall hvis vi ser bortifra at visse familiemedlemmer prakker på visse barn visse BRANN-effekter :-P).Hun kom hjem fra skolen en dag med en lapp i mappa si og spurte veldig pent om hun kunne få lov til å begynne på håndball. Så da dro vi for å se om dette var noe for frøkna, da. Og det var ei blid og fornøyd og svett lita snuppe som heseblesende dro hjem etter en klokketime intensiv herjing med og uten ball - og syntes det var fryyyyyyktelig lenge til neste mandag!
Så hun har nok funnet sin fritidsaktivitet, ja! :-D
I morra skal Maiken og jeg trekke vinneren av Steffi-barbien og alle klærne som Mimmi har strikka! :-D
Har du ikke meldt deg på, sier du? Jammen, så gjør det HER, davel ;-) Det er ikke for sent enda!
Jeg regner med at vi trekker på ettermiddagen en gang, så jeg tror jeg setter fristen for å melde seg på til kl 13:00, jeg. Eller kanskje vi trekker på kvelden. Det vet jeg ikke enda... :-)
I dag har jeg forresten vært skikkelig husmorete, for tenk! For jeg var og handla inn til resten av uka (altså fram til og med fredagen) i dag morres! Jepp! Rett over 8 stod jeg på Rema og handla! Flink Kali-! :-D *klappe på hodet*
...og-og-og-og-og!! Jeg må ikke glemme det!
JEG HAR VUNNET!!
Jeg vant DENNE knallflotte kaserollen/kjelen fra OBH Nordica hos Siv med bloggen Sivs hus! :-D
Hun har dessuten ny konkurranse gående nå hvor man kan vinne en lilla tidsplanlegger. :-D Trekningen av den er den 1. oktober :-)




4 kommentarer:
Jøss, vant du kjelen? Så bra! Grattis! Jeg prøvde lykken der, jeg og.
Håndball er kult - et par av gutta mine holder på med håndball.
Ha en fin dag!
Så flott at du kom innom bloggen min,så fant jeg deg også..
Hærlig headding bilde du hadde,den var skikkelig positiv og flott.
Kommer på besøk igjen
Ønsker deg en flott dag
Gratulerer med den flotte gryta! :)
Gratulerer med vinnerlykke :) Eg kryssar fingrar for meg sjølv i måra då...;)
Legg inn en kommentar