![]() |
| Inspector Laugh 'n' Go |
Han gikk og gikk til han var helt svett i bakhodet ♥
Og det må ha kilt i magen eller bare rett og slett vært hysterisk morsomt, for han lo så han hiksta da han stupte fram mot utstrakte armer de siste skrittene ;-D Og så jubla han over egen prestasjon - og jaggu jubla vi andre tre også. Selvfølgelig!
I dag er han 17 måneder gammel - og gjett om vi skal øve på å gå i helga?!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
![]() |
| Tenk at jeg har laget noe så vakkert! ♥ Ja, med litt hjelp, selvfølgelig! |
Åh, jeg bare elsker ungene mine! Noen ganger kommer det en fantastisk, boblende følelse inni meg når jeg ser på eller tenker på dem. Og ansiktet mitt sprekker i en milliard smilerynker - og jaggu er det godt jeg har ører, for ellers hadde gliset gått helt rundt knollen! ♥
Altså... Jeg elsker ungene mine. Alltid. Udelt. Men noen ganger - ofte helt uten forvarsel - så kommer det litt ekstra :-D
Ha en herlig fredag og veldig-snart-helg, folkens! ♥





8 kommentarer:
Så FANTASTISK!! ♥
Det er jo så utrolig gøy når våre knøtter tar sine første skritt helt alene ;))
Så søt da! ♥
Nyt dagen & god helg ;)
Klem fra meg, Anki
WOW så fantastisk ♥ Jeg gleder meg til det skjer her i huset, men det er nok enda noen måneder til! Blir nok verdens stolteste da tenker jeg he he!
Ha en herig helg!
Klem fra Hilde
JIPPI!!!
Det er gutten min det:)
Se det stolte ansiktsuttrykket hans da!
Og den fiiine prinsessa mi..
Jeg er en superheldig mormor - så det så!!!
Klem fra mamma/Mimmi :)))
Snublet meg inn her via Mimmi sin blogg jeg, og nå ble jeg rent nostalgisk her, for gutten min som nå er andreklassing hadde også sånn politigenser når han var liten. *mimre mimre* Kjenner godt den følelsen du beskriver når man bare får et sånt godt dryss av ekstra stolthet og kjærlighet til barna sine, de er jo våre egne mirakler, ingen tvil om det :) ha en fin søndag ;) PS! Jeg har giveaway, kom bli med om du vil :)
Gratulerer! :-D
Så gøy når de endelig knekker koden, og alt de vil gjøre er å gå og gå! :-D
ps: vi har byttet adresse: http://www.foreldremanualen.no/
Så herlig! Og den fantastiske jubelen og begeistringen over egen mestring, der har vi voksne noe å lære, avstumpa som vi blir med åra.
Lo godt av kommentare din hos meg av seksåringens replikk. Jeg tar det som et stort kompliment. ☺☺
Gode, store, fine ord.
For noen flotte unger du har!
Er utrolig kjekt når de knekker koden, snart så springer han nok rundt! Moro da, jeg har faktisk en gutt på ca samme alder :)
Men, det jeg kom inn hit for å si: ta en titt i bloggen min ;)
Ha en fin kveld!
Klem
Legg inn en kommentar