EN MUSEFORTELLING
DET VAR EN GANG EN MUS SOM TITTA UT FRA EN POTETBINGE.
MUSA VAR VELDIG SØT.
EN DAG KOM DET EN RAR MUS PÅ BESØK. DE TO MUSENE BLE KJÆRESTER OG SÅ GIFTA DE SEG.
DE LAGA SEG ET REIR SOM DE KUNNE HA SMÅBARNA SINE I.
SÅ KOM BARNA OG DE LEVDE LYKKELIG RESTEN AV SINE DAGER.
SNIPP SNAPP SNUTE OG SÅ VAR EVENTYRET UTE.
Så nå veit dere åssen det henger sammen! :-D
* * *
Nå tikka det nettopp inn en sms om at skatteoppgjøret er ferdig og kan leses på Altinn, så nå skal jeg fyke inn der og se hvor mange milliarder jeg får igjen på skatten!
....åh, den som bare hadde fått milliarder av kroner slengt inn på en kjedelig bankkonto en grå mandag... :-P




6 kommentarer:
Herlig historie.
Lykke til med skatteoppgjøret.
Ønsker deg en fin mandag.
Klem
Så koselig eventyr:). Jeg håper jeg også får masse penger, jadajada- I wish!!
Kjekke innlegg du har hatt i det siste! Håper du får noe av det fine du ønsker deg til bursdagen:)
Skjønt lite eventyr:-)
Håper du får maaasse penger igjen på skatten! Lykke til!
Ha en fin uke!
Klem
Sånn er det.
Barna drømmer om et lykkelig familieliv, og foreldrene drømmer om penger til å klare det med!
Koselig eventyr klassen hadde laget da :) Og det hadde ikke vært feil med noen milliarder inn på kontoen, nei, hihi :)
Ha en fin dag
Klem Tonje
Hadde vært greitt med en milioninn, må sjekke jeg også om mitt oppgjør har kommet inn!!
Legg inn en kommentar