"Livet består ikke av å vente ut stormene. Det handler om å lære seg å danse i regnet!"

onsdag 6. oktober 2010

Jule-ééén.... Jule-tooo... Jule-tre!

Altså... Vi har entret oktober, og hva ser jeg??
Ingen julegaver er klare enda... Jeg pleier å være tidlig ute med sånt, men ikke i år.. Forsåvidt ikke i fjor eller i forfjor heller. Kanskje det er en ny trend?
Okei, jeg løy bittelitt. Gaver fra barna til beste- og oldeforeldre, tanter, onkler og størstesøsken er klare. Nesten. Jeg har gått til anskaffelse av alt som trengs, og det er jo en veldig god start! ...og det er heller ingen hemmelighet at de får fotografier. Søskenportrettet
(fra barnehagen) fra Minstemann og førsteklasseportrettet 
(fra skolen) fra Maiken. Også bør jeg vel sette meg ned og lage årskalendere til gjengen også... Men sånne kalendere har en lei tendens til å bli temmelig dyre, for jeg pleier å lage den helt selv (både bildesidene, kalendersidene og en aldri så liten årskavalkade og intervju) - og da må den trykkes opp... Vel... Ikke i år! Jeg har jo fått A3-printer, så kanskje jeg kan klare å lage hele greia selv?

Jeg må få laget en liste. Og et budsjett. Og så får jeg bare sette igang!

Vi pleier å feire jul annethvert år hjemme og annethvert år hos mine svigerforeldre. Ja, det er de julene vi har de to eldste. Og det er jo klart at vi skal feire med De Felles Besteforeldrene de årene! Og en sånn jul har vi i år. Men vi skal ikke til svigers. Vi skal på hotell, faktisk. Det blir nok litt rart, men helt sikkert koselig. For det viktigste er jo at vi er sammen :-)

Er du i gang med juleforberedelsene??

4 kommentarer:

Hegeslilleboble sa...

Wow, synes du har kommet langt jeg!!! Flinka!
Jeg er ikke i gang, eller jo litt- om du regner at å kjøpe KK Julemagasin er å være i gang;). Har tenkt i flere uker at jeg må iallefall starte på kalendergavene.... men- nei. Har ikke startet. Tupp i rompa på meg selv!

Flotte bilder av ungene!!!

Elins reiseblogg sa...

Før var jeg veldig flink til å kjøpe julegaver gjennom hele året. Men så ble jul litt for mye for meg. Syntes jula kom altfor tidlig år for år. Derfor vegrer jeg meg nå som jeg har nettbutikk for å begynne for tidlig med juleutvalget selv:) Men jeg må vel bare bite i det sure eplet etterhvert..........

Rødhette sa...

Ehh? Jul?

Lena sa...

Særlig jeg er igang med juleforberedelser... Har lovet meg selv at jeg skal være ferdig med alt innen november er over - men jeg vet jo av erfaring at det ALDRI funker... Så det får bli sånn det blir - sier nå jeg...

kos

Related Posts with Thumbnails