"Livet består ikke av å vente ut stormene. Det handler om å lære seg å danse i regnet!"

onsdag 20. oktober 2010

Gibortens premier - og påminnelse

I dag har jeg vært på skattejakt, og funnet litt snop som blir premier i min pågående gibort.

1. premien blir:
* Lysestake med tilhørende krukke
* Medisindrops fra Tante Pose
2. premien blir:
* Medisindrops fra Tante Pose
3. premien blir:
* Medisindrops fra Tante Pose

Den som vinner førstepremien får først velge hvilken medisin hun "trenger"
Så får andremann velge sin medisin
Tredjemann får den som blir igjen :-)

Bli med på moroa, davel! Meld deg på <<HER>>

Minner om at du ikke trenger egen blogg, men ønsker da at du skriver navn og e-postadresse i kommentarfeltet slik at jeg kan kontakte deg dersom du vinner :-D

Det er ikke mange påmeldte, så vinnersjansene er store ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så flotte premier.
Klart jeg vil være med, trodde jeg hadde meldt meg på, så jeg måtte inn å sjekke på innlegget ditt.
Skal melde meg på.
Ønsker deg en fortsatt fin onsdagskveld.
Klem Mio

Mimmi sa...

Heisann, jenta mi:)

Ta en titt innom bloggen min nå - det blir litt hyggelig reklame for deg der, for jeg er glad i deg!

Klem fra mamma/Mimmi :))

maska sa...

Hei
Jeg melder meg på jeg også. så da blir det en til.
Ha en fin kveld.

Related Posts with Thumbnails