"Livet består ikke av å vente ut stormene. Det handler om å lære seg å danse i regnet!"

tirsdag 22. mars 2011

Verdens Vakreste 7-åring ♥

I går fylte Vesla hele 7 år!
Tenk at tida har gått så fort!

Jeg er utrolig stolt av henne, og jeg er så glad for at jeg har fått oppleve å bli mamma. Og nå har jeg hatt den hederstittelen i 7 år, ja... Merkelig, men veldig deilig! ♥

Trulte deler bursdag med sin farmor, og i helgen var familien samla på Gol for å feire jubilantene. Bestemora ble 70 år og vesla ble 7.

Svigermors søstre (med respektive ektefeller) og bestevenninnen hennes (som også er hennes nabo) kom - i tillegg til alle hennes barn og barnebarn.

Og begge damene ble hedret og feiret - og vi storkoste oss virkelig alle sammen!


Tusen takk for en herlig helg!


I går startet dagen grytidlig med en stor lilla ballong, bursdagssang fra to trøtte foreldre og pakke på senga - til en like trøtt 7-åring. "Er det mandag? Har jeg bursdag??!? Jaaaaaaaa!" :-D

På skolen fikk hun bursdagssang og flagg på skolepulten sin, og da hun kom hjem, venta det mange koselige meldinger og hilsner på henne. Og så var det tid for håndballtrening, og da fikk a jommen i meg enda flere gratulasjoner, og da vi kom hjem igjen, ble det tid til et par telefoner til, før det var tid for lekser og kveldsmat.


Og det slutter ikke med det, nei. En "ekte" prinsesse må jo feires flere dager, så til fredagen skal hun og ei klassevenninne feire med hele klassen og ha karnevalsbursdag i gymsalen. Lørdagen blir det kaker og kaffe med familie og slekt. Og etter påske en gang slår vi sammen bursdagene til Vesla og Tassen og feirer med våre gode og kjære venner og deres barn. De går ikke i klassen eller i barnehagen eller noe, så det blir koselig å invitere dem også. Men det ville blitt aaaaaltfor mange å invitert dem også til gymsalbursdagen... I karnevalsbursdagen er det invitert 31 herlige barn, og det holder, ja ;-)

Før fredag skal jeg sette opp en slags spilleliste over musikk som kan være kult å ha i bursdagen... Er det noen av dere med barn på omtrent samme alder (- og det er det samme hvilket kjønn, altså, for det kommer både gutter og jenter i selskapet -), som har noen tips om no kuuuul musikk? Noe med fart i?
Vi har allerede Aleksander Rybak og Paperboys på lista. Det er jo såååååå kul musikk, da!
Tips mottas med stoooor takk i kommentarfeltet eller på mail ;-)

Avslutningsvis må jeg selvfølgelig vise et bilde av den vakre 7-åringen - tatt akkurat på fødselsklokkeslettet :-)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

8 kommentarer:

Hegeslilleboble sa...

Skjønne jenta, tenk at det allerede er syv år siden! Helt utrolig. Gratulerer!

Pia sa...

Gratulerer med dagen til en flott sjuåring!

Musikk: Disse Wacca wacca og Haba Haba slår jo an. Glow med Madcon. Og Michael Jackson er populær. Lykke til!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Gratulerer med den flotte sjuåringen!
Her går det i Waka waka og Haba Haba for tida - med moves. Ellers pleier Abba å være greit.

Lene sa...

Wacca Wacca og Michael Jackson, selvfølgelig.

ohelene sa...

Gratulerer med vel overstått til ei flott jente (og farmora hennar). Her er det snart-elleveåringen som deler bursdag med ei bestemor.

Mie fra Mies Mirakler sa...

Jeg sier som Pia, Madcon & Michael Jackson er tingen :D Just beat it! Gratulerer med vel overstått til prinsessa :) *♥*

Trine sa...

Vel overstått! Og så hyggelig feiring. Ja man er stolte over barna - og man går ekstra gjennom følelsene når det er bursdag.

tonje boganes sa...

Så skjønn hun er! Gratulerer på etterskudd.
Klem og god helg

Related Posts with Thumbnails