"Livet består ikke av å vente ut stormene. Det handler om å lære seg å danse i regnet!"

lørdag 5. mars 2011

Hekla iPhone-etui

Jeg har hekla et etui til iPhone'n min. Testa ut litt med klaff og greier, og det var litt artig.
Jeg kommer garantert til å lage flere for å selge i GROBUtikken, og da lager jeg både med og uten klaff, med og uten knapp, med og uten striper, med og uten snor til å ha rundt halsen, osv. Ja, man kan faktisk få akkurat sånt etui man har lyst på :-)

Og jeg hekler også etuier til iPod'er, mobiler, etc.
Fargene man kan velge mellom, ser man her på fargekartet min mor har laget:
Dette etuiet er heklet i mørk lilla med hvite detaljer.
Det er fordi jeg er så glad i lilla, det ;-)

4 kommentarer:

tonje boganes sa...

Så flotte de var!
God helg
Klem

Snuskebassa sa...

Stilig!
Jeg falt for fargekartet din mor har laget :-) Vakkert!
Klem fra Liv

Bling - our elf on the shelf sa...

Så fine de var, dyktig er du :)

Ha en fin fastelavenssøndag.
klem

Pia sa...

Flott og praktisk!

Related Posts with Thumbnails