Jeg har hekla et etui til iPhone'n min. Testa ut litt med klaff og greier, og det var litt artig.
Jeg kommer garantert til å lage flere for å selge i GROBUtikken, og da lager jeg både med og uten klaff, med og uten knapp, med og uten striper, med og uten snor til å ha rundt halsen, osv. Ja, man kan faktisk få akkurat sånt etui man har lyst på :-)
Og jeg hekler også etuier til iPod'er, mobiler, etc.
Fargene man kan velge mellom, ser man her på fargekartet min mor har laget:
Dette etuiet er heklet i mørk lilla med hvite detaljer.
Det er fordi jeg er så glad i lilla, det ;-)
Juni i glimt
-
Juni i glimt. Juni i fuld fart. Kølige dage. Regn. Juni som pludselig
forleden dag forvandlede sig til den sommer, den burde være. Nu bragende
sommer. Ta...
for 2 dager siden





4 kommentarer:
Så flotte de var!
God helg
Klem
Stilig!
Jeg falt for fargekartet din mor har laget :-) Vakkert!
Klem fra Liv
Så fine de var, dyktig er du :)
Ha en fin fastelavenssøndag.
klem
Flott og praktisk!
Legg inn en kommentar