Det vil være en slags de lux-utgave av en forholdsvis vanlig GiBort ;-)
Åssen det? Jo, nå kan du gjøre en av tre ting...
Enten kan du sitte og klø deg litt i hodet og lure på hvordan man pimper en vanlig GiBort, du kan lese videre eller du kan spurte inn i GROBUtikken og lese fullstendige regler og konkurransebeskrivelse der ;-)
Ja, egentlig kan du gjøre mange flere ting enn de tre alternativene jeg listet opp til deg nå, men jeg ser ingen grunn til å gidde å skrive alt annet du kan gjøre (bake en fem-etasjes marsipankake, løpe en tur i meterhøy snø, vaske taket utvendig, bake knekkebrød, klippe dagens reklameaviser i bittesmå biter og kaste dem opp i luften og la dem dale ned over deg som konfetti, osvosvosv...). Men det gidder jeg ikke å skrive om.
Uansett!
GROBUtikkens påskekonkurranse totusenogelleve foregår på følgende måte:
1) Besøk GROBUtikken ved å trykke akkurat her
2) Les nøye gjennom innlegget
3) Meld deg på, i kommentarfeltet nederst i innlegget, med ønsket antall lodder (1 lodd for kommentar, 1 lodd for å bli/være følger av GROBUtikken, 1 lodd for å linke til konkurranse fra egen blogg = tilsammen max 3 lodd)
4) Samle familie og venner i stua for å løse årets før-påske-rebus. Rebusen vil gå over elleve innlegg ujevnt fordelt på en måned. Server rebusen(e) med KvikkLunsj, appelsiner og varm kakao.
5) Ikke send inn svarene på rebusene før tidligst 10. april, men senest 12. april kl 15:00. Disse svarene skal sendes inn på e-postadressen til GROBUtikken (grobutikken(a)gmail.com)
6) Syng en påskesang
7)
8) Kryss fingrene og håp at nettopp du vinner en stor påskegave når vinneren trekkes på kvelden den 12. april. Dersom du har deltatt på rebusene og sendt inn svar på e-post i tidsrommet 10.-12. april, vil du ha fått muligheten til å tilegne deg inntil 3 bonuslodder - som blir lagt til de loddene du allerede har meldt deg på med i kommentarfeltet (kommentar, følger av butikken og link med bilde)
Vinneren blir offentliggjort i GROBUtikken på kvelden den 12. april.
Blir du med?




Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar