Førstkommende mandag har vi en 7-åring i huset! Tenk det! At det allerede har gått 7 år...
Jeg syns det er temmelig absurd...
Men vi har ikke bare en 7-åring! Svigermor blir 70 på samme dagen :-D Og det er jo stas, selvfølgelig!
Snuppa mi skal ha barneselskap sammen med ei klassevenninne (som er bare to dager yngre), og inviterer hele klassen (29 til sammen) til karnevalsbursdag i skolens gymsal.
Det blir sikkert kjempegøy!
Her er invitasjonen jeg har laget.
Det er et brettekort, så det som er på høyresiden er forsiden og det som er på venstresiden er baksiden...
Og inni:
Invitasjonene som sendes ut er selvfølgelig ikke sladdet og sensurert. ;-P
Så nå gleder store og små seg til en heidundrandes fest i gymsalen neste fredag! :-D
I tillegg til barneselskap med klassen, skal hun ha voksenselskap, være en av hovedpersonene i helgens feiring av bestemors fødselsdag (siden de deler dag, så må de dele litt fest og oppmerksomhet også, har jeg fått streng beskjed om), felles bursdag med lillebroren etter påske en gang - hvor vi inviterer venner og deres barn (som ikke går i klassen)...
Men ikke nok med det!
På mandag vanker det bursdagssang og gratulasjoner på skolen og kanskje også på håndballtreninga. Og hun får også flagg på pulten sin på skolen. Så joda! Bursdager er stort for dessa som er små :-D Og det er bare så små som klarer å glede seg så stort til å bli eldre ;-)
Hun har allerede fått vært med og velge seg Den Store Bursdagspresangen. En knall oransje sykkel med 21 gear. Den har hun fått av oss (mamma & pappa, altså), oldefar K og bestemor & bestefar.
Sykkelen står trygt og tørt på låven, og vi har avtale om at den blir stående på låven til snøen er borte.
Trenger jeg påpeke at hun gleder seg til snøen er borte?
I forbindelse med svigermors 70-årsdag har Snuppsi vært veldig kreativ og flink i dag, og hun har laget et kort til bestemor. Et brettekort av scrappepapir. Med blomster- og sommerfugler-mønster. Med lomme og greier! Bilde av kortet kommer etter helgen en gang ;-) ...hvis jeg husker det...
Ellers har dagen i dag (og i går også, forsåvidt. Og hele natta til i dag) gått i ett med en liten tass med trøblete tannframbrudd. Men nå er det heldigvis de to aller siste tenna han skal ha før (før-)skolealder! De to øvre 2-årsjekslene plager'n, så han har tidvis feber, sover dårlig og er snørrete og lei.
Så jeg gleder meg til de bare bryter igjennom og håper det skjer asap!
Men jeg har fått hekla ei prinsesse i går og i dag, da. Har bare montering og fylling igjen, så kommer det bilder, tenker jeg :-)
Den blir sikkert ferdig i kveld mens fruene herjer i Wisteria Lane ;-)
Ha en god kveld!
PS: Minner om Give Away / Konkurransen vi har gående i GROBUtikken!
Det er fullt mulig å bare delta på Give Away-delen og hoppe galant over konkurransen dersom man ønsker det. Eller kun delta på konkurranse og droppe Give Away-delen... Eller aller helst delta på begge deler :-D
Juni i glimt
-
Juni i glimt. Juni i fuld fart. Kølige dage. Regn. Juni som pludselig
forleden dag forvandlede sig til den sommer, den burde være. Nu bragende
sommer. Ta...
for 2 dager siden





4 kommentarer:
Kul og gjennomført invitasjon! Lykke til med bursdagsforberedelser!
Så fin invitasjon du har laget! Herlige farger og karnval er jo alltid populært :) Tida går bare sykt fort... min pode fyller jo 8 år denne uka, hvor pokker ble de årene av da??? -og jekslene strever vi med her også, snuppa har fått frem en halv en nede til høyre men resten ligger bare og gnager. Ho er jo litt vittig også da. "Mamma! Pokus & Pokus banke på tanna mi, AU!!" Ikke så lett å huske forskjell på Karius & Baktus og Hokus Pokus nei... *♥*
Knallfin invitasjon, så flink du er! Blir sikkert et kjempekjekt selskap:). Stakkar lillegutten som sliter med tenner, ikke noe kjekt altså... Håper det er over snart. Gleder meg til å se hekleprinsessen:).
Samme tema i bloggane våre no ;) Sju år alt ja - jammen flyg tida fort. Håpar jentene får ein flott dag.
Legg inn en kommentar