"Livet består ikke av å vente ut stormene. Det handler om å lære seg å danse i regnet!"

onsdag 23. juni 2010

Utfordring. :-)

Jeg har fått en utfordring fra Hilde (Hilde's Verden) og den lyder som følger:

Utfordringen går ut på å skal skrive 6 positive ting om meg selv, og finne frem et bilde av meg selv, som jeg er fornøyd med. Og så sende denne utfordringen videre til 6 andre!

Så... Here goes!
* Jeg er kreativ
* Jeg er sosial
* Jeg er åpen og ærlig
* Jeg er trofast - mot alle jeg er glad i
* Jeg er mamma - på godt og vondt. Langt ifra feilfri, men jeg gjør alltid så godt jeg kan
* Jeg prøver alltid å gjøre det beste ut av enhver situasjon

Og så var det å finne et bilde av meg selv, da...
Jeg er i utgangspunktet veldig fornøyd med profilbildet mitt, men det har man jo sett til det kjedsommelige i uminnelig lange tider... Det er faktisk 6 år gammelt. De bildene jeg har oppe i banneren og i margen her (tatt hos Fame juli 2008) syns jeg også er morsomme, men de vises også alltid.
Men jeg velger å vise fram et knippe bilder tatt på en av mine aller lykkeligste dager. <3
Fotograf Klavestad (Lørenskog) har tatt bildene. :-)


Herlighet! Nå har det gått noen dager (vi skriver 24.juni, faktisk), og så kom jeg plutselig på at jeg har glemt å sende utfordringen videre til 6 andre...! *panneklask*

Vel... Jeg utfordrer...:
* Barbro - Barbros lille atelier
* Elisabeth - Innerst i veien
* Lena - Hvit Linje
* Fru Furu - Familien Furu
* Hege - Heges lille boble
* Mellon - Siv sitt lille hi

Sleng gjerne inn en kommentar under her om dere tar utfordringen, ikke tar utfordringen eller har tatt utfordringen. Og da er det finfint med link også ;)

Ha en fortreffelig aften! :-D

1 kommentar:

Hegeslilleboble sa...

Ohoisan.... en utfordring. Skal prøve å få gjort noe med den før jeg reiser på ferie;).

Flotte bilder av ungene over her forresten:)

Related Posts with Thumbnails