Gratulerer så veldig, veldig masse med 40-årsdagen! ♥ Jeg savner deg og håper du har det bra i Romania. Håper også at du blir gjort litt stas på i dag - selv om du kanskje egentlig ikke ønsker den oppmerksomheten?
Her hjemme har vi det bra, men vi savner deg veldig. M.E. hadde det litt vanskelig i går kveld, og savna deg og var bekymra for deg og i det hele tatt... Så da fikk hun ta med seg den ene bamsen din inn i senga si, sånn at hun kunne fortelle den hva hun tenkte på. Og så forteller nok den bamsen det videre til deg når du kommer hjem igjen. Tror du ikke det du også?
Du har også fått hilsner hjem hit: Oldemor og Oldis ringte og jeg lovet å hilse videre og gratulere deg med dagen. Og A&K ved siden av har sendt sine hilsner via meg, og din mor har visst også noe hun vil ha sagt...:
"Kjære sønn!
40 år er ingen alder!
Vent til du blir 80!
Gratulerer med dagen!
Hilsen Mamma"
Det er ikke umulig at jeg skal overbringe flere hilsner i løpet av dagen, men det er det som har kommet til nå. Ja, også er det en konvolutt her til deg. Den kom med posten i går. Din mor sier at den er fra en av tantene dine, og jeg tror ikke det er helt på trynet feil, nei... :-)
Og sist, men absolutt ikke minst, bursdaghilsen fra de to søte små! ♥
Vi gleder oss til du kommer hjem igjen!
Kos deg videre i Romania!
♥ ♥ ♥
Forresten...: K.J. sier "Mamma". Mon tro om vi får ham til å si "Pappa" også i løpet av dagen?




1 kommentar:
Så herlige barn :) med plakat og alt :)
Det er mange positive ting man kan bringe videre med hjelp av blogging :)
Gratulerer med dagen til din kjære :)
Legg inn en kommentar