♥ Moro å ramle over Give Away's, altså...!
Ikke det at jeg har ramlet over så altfor mange enda, men et par har det nå blitt. Og det blir nok mange fler etterhvert som tiden går (håper jeg), for dette er så innmari artig!
Det som egentlig er aller morsomst med å ramle over slike Give Away's er at jeg da samtidig ramler over nye, fantastiske blogger som jeg kan kose meg med.
Lista over blogger og sider jeg følger (hvertfall forsøker) begynner å bli ganske innholdsrik nå. Og det er moro! :D
Besøk bloggen til Landlige hjem!
Det er landlig. Det er romantisk. Det er lyst. Det er koselig. Det er hjemlig. Kos deg! :D
Anbefaler også en tur til Østfold i bloggen Jeanines drøm. Enda en herlig blogg man lett finner masse herlig inspirasjon til nydelige ting man kan lage selv - eller få andre til å lage for seg.. eller kjøpe ;-)
Juni i glimt
-
Juni i glimt. Juni i fuld fart. Kølige dage. Regn. Juni som pludselig
forleden dag forvandlede sig til den sommer, den burde være. Nu bragende
sommer. Ta...
for 2 dager siden





1 kommentar:
Sååå utrooolig koselig av deg :) Jeg ble rørt her jeg sitter!!:)
Takk for dine søte ord, det varmer stort skal du vite!!:)
Koselig at du vil være med å feire med meg og så flott at du ramlet inn til meg, så fant jeg også deg!:)
Ønsker deg en nydelig torsdag og nyyyt sommerdagene .)
Go`klem fra meg,
Anki
Legg inn en kommentar