HURRAAAA!
Jeg vant loddtrekning på Give Away'en til LykkeFryd :-D
Premien ble et undertøysett fra Milibe. Da størrelsen var 3-4 år, ble det undertøy til gutt, for det er noen år siden M.E. vokste ut av den størrelsen der ;-) Så da får vi heller spare til K.J. blir stor nok til å bruke det... Kanskje allerede neste år?
Jeg gleder meg veldig til det kommer pakke i posten!
Juni i glimt
-
Juni i glimt. Juni i fuld fart. Kølige dage. Regn. Juni som pludselig
forleden dag forvandlede sig til den sommer, den burde være. Nu bragende
sommer. Ta...
for 2 dager siden




3 kommentarer:
Gratulerer! Jeg vant også, -et kosedyr! Heldige oss! :-)
Det ligger en liten utfordring til deg i bloggen min. :-)
God helg!
Gratulerer med premie Kali!!!
Så kjekt å "finne" deg her i bloggverdenen også, kjempekos!!! Nå må jeg legge deg til i blogglista mi:)
Grattis med premie!
Digger det lille bildet av familien din - herlig!! Og så lurer jeg jo litt på hvor i Østfold du bor...
Hilsen østfolding...
Legg inn en kommentar