"Livet består ikke av å vente ut stormene. Det handler om å lære seg å danse i regnet!"

fredag 18. juni 2010

Jeg har vunnet! :-D

HURRAAAA!
Jeg vant loddtrekning på Give Away'en til LykkeFryd :-D
Premien ble et undertøysett fra Milibe. Da størrelsen var 3-4 år, ble det undertøy til gutt, for det er noen år siden M.E. vokste ut av den størrelsen der ;-) Så da får vi heller spare til K.J. blir stor nok til å bruke det... Kanskje allerede neste år?

Jeg gleder meg veldig til det kommer pakke i posten!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Gratulerer! Jeg vant også, -et kosedyr! Heldige oss! :-)

Det ligger en liten utfordring til deg i bloggen min. :-)

God helg!

Hegeslilleboble sa...

Gratulerer med premie Kali!!!

Så kjekt å "finne" deg her i bloggverdenen også, kjempekos!!! Nå må jeg legge deg til i blogglista mi:)

Pia sa...

Grattis med premie!
Digger det lille bildet av familien din - herlig!! Og så lurer jeg jo litt på hvor i Østfold du bor...
Hilsen østfolding...

Related Posts with Thumbnails