"Livet består ikke av å vente ut stormene. Det handler om å lære seg å danse i regnet!"

torsdag 10. juni 2010

Og vips, så ramla jeg jaggu over enda en Give Away...

Denne gangen oppdaget jeg bloggen "Mitt hvite skattkammer". Her er det jaggu mye lekkert, søtt og koselig :-)
Hun har laget denne vimpelrekka selv, og jeg synes den er veldig skjønn. Jeg syns også at 2. premien var fryktelig søt, så det hadde faktisk ikke gjort meg noe å vinne den heller. ;-) Kan man få nok vimpler eller sommerfugler? Eller ugler eller rever eller pinnsvin eller søte små monstre?
Jeg syns at du (ja, du ja!) skal avlegge Mitt hvite skattkammer et besøk! Hvertfall hvis du liker hvite skatter. Og hvem liker vel ikke skatter? :-D

HER kan du trykke, så kommer du rett til Give Away'en hennes :-)

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails