Dagen vi har venta så lenge på, er her! Lørdag! Lørdagen da B.A. skulle komme hjem igjen fra sin jobbtur.
Vi 'damene' gikk og venta og trippa og trava i flere timer, og klokka snegla seg av gårde. K.J. var lykkelig uvitende om hva som skulle skje, og lot lørdag være lørdag og fulgte sine egne rutiner. Som vanlig.
Men jeg tror nok likevel at han merka at det var noe spesielt også, for han sov ikke like lenge som han pleier i vogna... Han våkna faktisk rett før B.A. svingte inn på plassen.
Og da ble han først veldig "lei seg" og gråt sine modige tårer. Han prøvde helt sikkert å fortelle pappa'n hvor ille han har hatt de de to ukene han var borte!
Jeg hadde laget til kort til jubilanten også, og de fikk han etter at han hadde fått kommet seg inn og satt seg ned litt. Ja, for M.E. hadde ikke tid til å vente, for hun var så spent. Hoppa opp og ned og hadde det fryyyktelig travelt. Så da han kom inn og ble parkert i sofaen, så kom a høytidsstemt og stolt og overrakte kortet fra henne og K.J.. Og B.A. ble kjempeglad og rørt, og M.E. fikk gladtårer i øynene og måtte gråte littegranne. :-)
Jeg lagde også kort fra meg selv, og det så sånn her ut..:
Sånt kort som jeg lagde fra ungene, har jeg laget før også. Da lagde jeg et til to av mine aller beste venner i anledning deres bryllup. Det var mer innholdsrikt - med masse tekst, bilder av de to og tegninger fra M.E. :-)
I dag har vi hatt kakekalas for B.A. Vi har servert sjokoladekake (stekt i gitarform), sjokoladerullekake med banan og krem (sjokoladebanankake), nydelig ostekake (bakt av naboen) og vafler. Også kaffe, da. Det må man ha når man har voksne mennesker på besøk.
Svigermor var her allerede, og svigerfar kom tidlig på ettermiddagen i dag. Og han hadde med seg en ekstra overraskelse! Yngstenevøen vår!! :-D Storveis!
Og så hadde vi invitert min mor, min far (og stemor, men hun kunne ikke komme), mine mormor og morfar (og onkel, men han kunne heller ikke komme) og et vennepar med deres barn (M.E.s bestekamerat fra barnehagen og lillebroren hans - som er 3 mnd yngre enn K.J., og som skal begynne i barnehagen sammen med K.J. til høsten). Vi hadde en kjempekoselig bursdagsfeiring for B.A., været var upåklagelig og alle storkoste seg med hyggelig selskap, koselige samtaler over utallige kaffekopper og nydelige kaker :-D
En perfekt dag, med andre ord!
Også fikk han så mange fine gaver!
Han fikk takstativ til bilen av meg og ungene, en selvlaget ramme med fine bilder i av min mor, penger, en godisbolle (som jeg tidligere har vist bilde av), klær og kjempekoselige kort og hilsner!
Nå har vi ommøblert på soveplasser, og nå er det jaggu på tide for meg også å finne senga. :-)
God natt!
Forresten!
Jeg fikk en bok jeg lenge har ønska meg også! Snille mamma'n min!
Jeg fikk "Fra skrot til skatter" med sjablonger :-D
Og ungene fikk litt klær også. Snille, snille mamma'n min! <3
Juni i glimt
-
Juni i glimt. Juni i fuld fart. Kølige dage. Regn. Juni som pludselig
forleden dag forvandlede sig til den sommer, den burde være. Nu bragende
sommer. Ta...
for 2 dager siden





5 kommentarer:
Beklager at jeg ikke har surret meg til å ta den utfordringen,men det kommer - med link:-)
Det har vært litt mye bursdagsfeiring her, så det har gått litt i surr....
KLem
Det er fullt forståelig!
Har nok fulgt med på deg, ja ;)
Tusen takk for gode forslag! Super ide!
Natti, natti:-)
Hei. Takk for koselig kommentar hos meg. Jeg har vært bortreist på ferie, men tar utfordringen altså. ☺ Du må bare ha litt tålmodighet...
Elisabeth: Tålmodighet er mitt mellomnavn.. Bare spør hveeeeemsomhelst! :P
Legg inn en kommentar