"Livet består ikke av å vente ut stormene. Det handler om å lære seg å danse i regnet!"

lørdag 19. februar 2011

Vinterferie

Ja, i dag starta vinterferien for fullt.
Alle fire ungene under ett tak.

Nå skal vi virkelig kose oss. Sammen!
Lene oss godt tilbake i sofaene og nyte den gode samtalen. Uten forstyrrelser i form av TV, radio, dataer, telefoner...

...eller vent nå litt...! Det var visst ikke helt sånn det var, nei...


Men vi slapper av og koser oss! Det er det viktigste! ;-)


Ha en herlig vinterferie og/eller en riktig god helg! ;-)

6 kommentarer:

Anonym sa...

heerlig bilde!! slik er det ofte her også;) men er jo sosial i form av å være i samme rom da ihvertfall;)
ja en super helg videre, så snakkes vi!

Mimmi sa...

Heisann:)

Greit å vite..æææh.. vinterferie samtidig??

Du får hilse alle sammen - klem fra Mimmi:)))

Mie fra Mies Mirakler sa...

hehehe dette var bare fantastisk vittig bilde :D Virkelig storfamilien 2011 tatt på kornet ;) Håper dere får en finfin vinterferie, med og uten tekniske dippedutter :D *♥*

Shy sa...

Haha! Dette kunne ha vore her hos meg...
God viterferie!

Elisabeth, innerst i veien sa...

He he, supert bilde. Der har du fanga den typiske norske lørdagskosen tror jeg.

Unknown sa...

Hoho, det e vel ofta sånn det blir ja :o)
Kan me ikkje ha sløvedag i dag? - spør ofte guttungen :o)

Så synd det ikkje passte med bloggtreff for deg da, men plutselig byr sjansen seg igjen vettu.
Kos deg med vinterferie!

Related Posts with Thumbnails