Ja, i dag starta vinterferien for fullt.
Alle fire ungene under ett tak.
Nå skal vi virkelig kose oss. Sammen!
Lene oss godt tilbake i sofaene og nyte den gode samtalen. Uten forstyrrelser i form av TV, radio, dataer, telefoner...
...eller vent nå litt...! Det var visst ikke helt sånn det var, nei...
Men vi slapper av og koser oss! Det er det viktigste! ;-)
Ha en herlig vinterferie og/eller en riktig god helg! ;-)
Juni i glimt
-
Juni i glimt. Juni i fuld fart. Kølige dage. Regn. Juni som pludselig
forleden dag forvandlede sig til den sommer, den burde være. Nu bragende
sommer. Ta...
for 2 dager siden




6 kommentarer:
heerlig bilde!! slik er det ofte her også;) men er jo sosial i form av å være i samme rom da ihvertfall;)
ja en super helg videre, så snakkes vi!
Heisann:)
Greit å vite..æææh.. vinterferie samtidig??
Du får hilse alle sammen - klem fra Mimmi:)))
hehehe dette var bare fantastisk vittig bilde :D Virkelig storfamilien 2011 tatt på kornet ;) Håper dere får en finfin vinterferie, med og uten tekniske dippedutter :D *♥*
Haha! Dette kunne ha vore her hos meg...
God viterferie!
He he, supert bilde. Der har du fanga den typiske norske lørdagskosen tror jeg.
Hoho, det e vel ofta sånn det blir ja :o)
Kan me ikkje ha sløvedag i dag? - spør ofte guttungen :o)
Så synd det ikkje passte med bloggtreff for deg da, men plutselig byr sjansen seg igjen vettu.
Kos deg med vinterferie!
Legg inn en kommentar