"Livet består ikke av å vente ut stormene. Det handler om å lære seg å danse i regnet!"

torsdag 3. februar 2011

For en BRA dag!

Egentlig har jeg ikke stort behov for å si noe mer...
Denne dagen har vært GOD så langt! 
Nå satser jeg på at det virkelig holder seg resten av dagen også :-)
Moro med iPhone-apps ;-D
App'en heter OldPhotoPRO og er gratis.
Og bildet... Jo, det er tatt i strålende solskinn!
Så veit man det ;-))


Og ja! Jeg har fått en utrolig koselig MMS i dag også! :-D
Venninna mi fikk baby i går!  
Gratulerer, C!
Gratulerer til Storesøster også!
Velkommen til verden, "Lillebror".
Gleder oss til vi får hilse på deg :-)

6 kommentarer:

Pia sa...

Kult bilde! Må inn og sjekke om det finnes noen kule apps til min HTC også...

tonje boganes sa...

Stilig bilde!
Ønsker deg en fortsatt god dag :)
Klem

Hegeslilleboble sa...

Tøft bilde, og gratulerer til venninna di! Håper dagen videre fortsetter som den har begynt!

Shy sa...

Tøff app! Skal laste den ned :)

Mie fra Mies Mirakler sa...

Knallstilig bilde! Virkelig god med gode dager, man trenger noen av dem også ja :) *♥*

Mimmi sa...

HEI I NATTA:)

Det er 2 awarder til deg inne hos meg:)))))))

NATTINATT - MAMMA MIMMI:)

Related Posts with Thumbnails