Egentlig har jeg ikke stort behov for å si noe mer...
Denne dagen har vært GOD så langt!
Nå satser jeg på at det virkelig holder seg resten av dagen også :-)
![]() | |
| Moro med iPhone-apps ;-D App'en heter OldPhotoPRO og er gratis. Og bildet... Jo, det er tatt i strålende solskinn! Så veit man det ;-)) |
Og ja! Jeg har fått en utrolig koselig MMS i dag også! :-D
Venninna mi fikk baby i går! ♥
Gratulerer, C!
Gratulerer til Storesøster også!
Velkommen til verden, "Lillebror".
Gleder oss til vi får hilse på deg :-)




6 kommentarer:
Kult bilde! Må inn og sjekke om det finnes noen kule apps til min HTC også...
Stilig bilde!
Ønsker deg en fortsatt god dag :)
Klem
Tøft bilde, og gratulerer til venninna di! Håper dagen videre fortsetter som den har begynt!
Tøff app! Skal laste den ned :)
Knallstilig bilde! Virkelig god med gode dager, man trenger noen av dem også ja :) *♥*
HEI I NATTA:)
Det er 2 awarder til deg inne hos meg:)))))))
NATTINATT - MAMMA MIMMI:)
Legg inn en kommentar