"Livet består ikke av å vente ut stormene. Det handler om å lære seg å danse i regnet!"

søndag 13. februar 2011

Mamma

Jeg er heldig som har flere mor'er. Jeg har en fantastisk mormor og en herlig svigermor - og ikke minst en super mamma! Min helt egen mor (som jeg deler med min lillebror ;)).
Jeg er nok ikke alltid så flink til å vise og fortelle henne hvor verdifull hun er...
Men jeg fant et fint dikt som jeg har lyst til å gi henne... Fordi hun fortjener noen fine ord. Både på morsdager og alle andre dager.


EN MOR...
En mor er med fra starten
som kilden til ditt liv.
Med kjærighetsfullt blikk,
hun følger med hvert skritt.
Siden livets første måltid
har hun tilbudt deg å smake,
hun gir deg av sin omsorg
uten krav om noe tilbake.
Hun tas så lett for gitt
som lindring av besvær,
men sjelden blir hun takket
og sett for den hun er.
I alle livets faser
forblir hun dog den samme:
Din aldeles unike
og høyt elskede mamma!

Bilde tyvlånt fra Grobu-Mimmis egen blogg
Håper det er greit, mamma!
(Det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse...)


Jeg håper du har hatt en fin dag, mamma!
Det har jeg :-)

I morgen kveld vil jeg vise dere hva jeg har fått av mine fabelaktige og vakre barn ♥

6 kommentarer:

Hegeslilleboble sa...

Å, så koselig! Flott dikt til din flotte mor!

Mie fra Mies Mirakler sa...

Så flott dikt og nydelig bilde av din snille mamma. ♥ Pakken er forresten på vei til deg i posten nå, har helt glemt å si fra om det :D *♥*

Mimmi sa...

Heisann:)

Snufs... alt du finner på da!
Tusen tusen takk for diktet jenta mi!

Ha en god natt - og hils alle sammen - klem og kos fra mamma Mimmi:)))

Villblomsten sa...

Fin tekst og flott bilde :-)
nå skal jeg titte videre :-)

Barneboden sa...

Hei :-)
Vil du være med på tekning av Gavekort på 200,- kr ?

Les mer på bloggen vår
eller finn oss på Facebook

Trine sa...

Hu hei - fint dikt og fin mamma! Jeg skulle gjerne hatt adressen din - og jeg finner ikke gml mail fra deg........ :) (kan du maile meg, er du snill)

Related Posts with Thumbnails