"Livet består ikke av å vente ut stormene. Det handler om å lære seg å danse i regnet!"

mandag 7. februar 2011

Man har sydd på symaskin

...og man har til og med fått et resultat. Du verden, sier jeg bare!
Neste hjerte skal jeg sy litt rettere og merkelappen skal sys på baksiden. Ellers er jeg strålende fornøyd med det første resultatet :-)

Edit kl 20:06: Ja, da har jeg sydd et hjerte til, og begge ligger nå til salgs i GROBUtikken.


Ha en finfin dag!

5 kommentarer:

Veien til frihet sa...

Ja denne kan du være stolt av,
den var så søt da :)

Ha en finfin dag du også.
Klem klem

Mie fra Mies Mirakler sa...

For et søtt hjerte ♥ Ble jo kjempefint! *♥*

Trollmora sa...

Syns hjertet ditt er riktig så søtt jeg :)

tonje boganes sa...

kjempesøtt!

Hegeslilleboble sa...

Knallfint:)

Related Posts with Thumbnails