...og man har til og med fått et resultat. Du verden, sier jeg bare!
Neste hjerte skal jeg sy litt rettere og merkelappen skal sys på baksiden. Ellers er jeg strålende fornøyd med det første resultatet :-)
Edit kl 20:06: Ja, da har jeg sydd et hjerte til, og begge ligger nå til salgs i GROBUtikken.
Ha en finfin dag!
Juni i glimt
-
Juni i glimt. Juni i fuld fart. Kølige dage. Regn. Juni som pludselig
forleden dag forvandlede sig til den sommer, den burde være. Nu bragende
sommer. Ta...
for 2 dager siden





5 kommentarer:
Ja denne kan du være stolt av,
den var så søt da :)
Ha en finfin dag du også.
Klem klem
For et søtt hjerte ♥ Ble jo kjempefint! *♥*
Syns hjertet ditt er riktig så søtt jeg :)
kjempesøtt!
Knallfint:)
Legg inn en kommentar