...var den store dagen her! Dagen hun har venta så lenge på!
Hun og storebroren hadde sittet oppe og sett på film en stund, og plutselig kommer hun ned med et stort stykke dopapir i munnen og klaget på at det gjorde vondt i tanna. Den løse. Den hadde kommet seg bakover i munnen, og hun fikk den ikke fram igjen. Sannsynligvis hadde hun da tygget på den eller noe sånn at den hadde satt seg litt fast, så da sa jeg at da var det bare å nappe den ut. Og hun stod og rugga og rugga, vrikka og vrei på tanna, og så skulle hun bare tørke litt med papiret sitt - og så var tanna borte.
Hun fant den ikke med en gang heller, for den hadde falt ned på gulvet - mens jeg hadde gått for å hente kameraet. Ja, for slike øyeblikk må selvfølgelig foreviges! :-D
Og bare se hvor stolt hun er!
Hele slekta er selvfølgelig også informert om Den Store Begivenheten ;-)
Ha en god kveld - med eller uten alle tenna på plass ;-D
Juni i glimt
-
Juni i glimt. Juni i fuld fart. Kølige dage. Regn. Juni som pludselig
forleden dag forvandlede sig til den sommer, den burde være. Nu bragende
sommer. Ta...
for 2 dager siden




3 kommentarer:
Å, dette er stor stas. Vårt Troll venta lenge på at den første tanna skulle falle ut og endelig falt den. Det var hurra i stua.
Oj, oj.. Nå blir Lille S misunnelig! ;-)
Hihi, så herlig. Var likedan her når Mathilde mistet sin første. Var fram med kamera og sendte bilde på mobilen til både besteforeldre og tanter :)
Legg inn en kommentar