Ja, folkens! Da har jeg og mutter'n - også kjent som Grobu-Mimmi - starta opp bloggbutikk. Her kommer vi til å selge saker og ting av ymse slag. Både ting vi har laget selv og ting vi ikke lenger har bruk for.
Mimmi har allerede lagt inn noe småtteri, men jeg har ikke kommet meg helt igang enda... Kali-kroppen og Fru Vinter er ikke bestevenner, seh...
Men tilbake til saken...! Mimmi har nå lagt ut noen Barbieklær som hun har strikket selv, og litt snacks til kjøkkenet. Så løp det forteste du klarer inn i GROBUtikken og se om det er noe der du liker ;-)
Og jeg lover! Det kommer snart no' småtteri fra meg også ;-) Må bare komme igang først!
Juni i glimt
-
Juni i glimt. Juni i fuld fart. Kølige dage. Regn. Juni som pludselig
forleden dag forvandlede sig til den sommer, den burde være. Nu bragende
sommer. Ta...
for 2 dager siden




2 kommentarer:
Det er bare å svinge seg rundt og få sakene ut! Jeg har også en slik blogg, men den er ikke for allmennheten enda. Det vil si, jeg opprettet den for leeenge siden, men har ikke tid til å knipse bilder og legge ut...
Så dren :
E var jo ganske "stor" da hun la inn dren. Vi fjernet polypper og mandler i samme slengen, så hun måtte være hjemme fra bhg i to uker. Selv operasjonen tok ikke fryktelig lant tid - litt over 1 time, kanskje? Når man sitter der sommor og venter, så går tiden sakte uansett... Oppvåkningen var ikkeno artig. Men den må man igjennom uansett. Vi var inne til inngrep klokken ni og rundt halv ett var vi hjemme igjen. Da hadde vi også vært på apoteket og hentet noen medisiner. Ganske ør og omtåken - men i kjekk for på tidlig ettermiddag. Fra å høre med 50% nedsatt hørset til å høre optimalt, var det helt supert. Snuppa hadde jo språket på plass, så der merket jeg ingen forskjell. Og til dags dato prater hun fremdeles veldig høyt... Haha! Og hører det hun vil høre.
Nå har det gått snart to år og ved sidte kontroll før jul fikk vi beskjed om at dersom det siste drenet ikke hadde falt ut (litt vanskelig å se grunnet sammenkaket ørevoks som ørelegen ikke får "støvsuge" bort) så må vi inn og fjerne det under narkose...
Hei:))
Har nå lagt inn 2 nye innlegg i GROBUtikken - men de kommer ikke opp i bloggrolleren nå heller.
Vi får vel bare vente å se etterhvert hva som skjer - for hvis ingen av følgerne våre får se det (og ikke leser innlegget i den vanlige bloggen vår) så har vi en "utfordring"!
Vi får vel vente noen dager å se hvordan det utvikler seg?
Ha en god helg alle sammen - og en klem til dere alle fra Mimmi:)))
Legg inn en kommentar