"Livet består ikke av å vente ut stormene. Det handler om å lære seg å danse i regnet!"

torsdag 27. januar 2011

Kjære fremtidige svigermor. Igjen.

Ja, her er gutten som ikke ligger på latsida! Her kommer episode 3 allerede :-)
I dag har jeg også tatt ansvar, og stått for innkjøp. Av dagligvarer. Ikke noe tøys. Verken tegneserier eller godterier. Jeg prøvde å snike nedi syv 5-pakker Extra-tyggis, men min mor - hun som tilfeldigvis har bankkortet - sa uforskammet nok nei til det. Ikke det at jeg kan forstå hvorfor, for Extra er jo godt for tennene. Det sier de jo på TV, og da stemmer det! Garantert! ...eller?

Vel... Tilbake til saken:
5 om dagen
Søstra mi skulle på jenteklubb midt i middagstiden, så da måtte jeg tenke praktisk. Raskt og godt. Og ikke altfor dyrt. Og kanskje litt sunt også, som en slags bonus...
Endte opp med grøt. Risengrynsgrøt. Det er godt. Og søstra mi digger grøt også, så... Jepp! Grøt i dag!
Men vi måtte ha frukt også. For frukt er viktig for å bli stor og sterk. Det veit jeg, nemlig!
Og når jeg bare blir litt større og sterkere - eller hvertfall lengre i beina - så skal jeg klare å ta bananene ned fra fruktdisken helt selv!

Legg merke til den velplasserte ketchupen som balanserer på brødet.
Et målrettet blikk og fast grep om handlevogna er også viktig. Tror jeg. Jeg ser unektelig både barsk og tøff ut, så...
Joda! Jeg er fremdeles en grepa kar! :-D

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hahahah Awwww sååå Nyyyydeliiiiiiiiiiiiiiiiii!

Unknown sa...

Herlig liten mannemann, kommer nok til å bli en skikkelig heartbreaker med alle de gode kvalitetene han har;-D

Klem fra Grete

Trollmora sa...

Noe så nusselig da! :) hihihihihi.... og arti å se lillegutt koste og trykke på teknikk.... akkurat sånn har vi det her også! Helt forundret over at en 2åring håndterer en touchscreen bedre enn sin mor vettu :) hihi
Ha en god kveld

Related Posts with Thumbnails