Jeg hjelper gjerne til med husarbeidet - gjerne iført kun undertøy og et skjevt smil.
Ja, for sånt liker vel jenter? (Men det skal man kanskje ikke si til fremtidige svigermødre, det...?)
Her ser du meg i sving med klesvasken.
Denne røde bodyen er, just for the record, ikke vasket sammen med hvite klær.
Jeg er veldig bevisst på at klærne skal henge riktig - og at de skal være lette å få tak i når de er tørre.
Og får jeg det ikke helt til på første forsøk, så tar jeg det ned igjen og prøver på nytt.
Sånn! Det ble perfekt!
Applaus til meg, og takk for det!
Nå har du sett det! Håper vårt svigermor-svigersønn-forhold vil bli bra!
Du vet jo nå at jeg skjønner at en familie fungerer best når alle hjelper hverandre.
Takk for oppmerksomheten.
Følg med på neste episode!









7 kommentarer:
Jøss, for en arbeidsiver! Jeg blir rent imponert, jo!
Har ei lita tulle på 15 måneder. Kan det tenkes at jeg er svigermormateriale da? Sier jo ikke nei takk til å få en arbeidskar i familien :-)
For et herlig innlegg.
For en skjønn, arbeidsom gutt, han må jo være alle svigermødres drøm.
Klem Mio
Så skjønn han er:)
Han har nok arvet sin arbeidsiver og sine evner vedrørende husarbeid fra sin grand-onkel tror jeg...
Vedrørende forrige kommentar, så kan nevnes at forannevnte grandonkel ikke lenger er å regne som anonym, men nå innehaver av egen blogg. Så det så...
Heisann:)))
HERLIG!!!
Ser på "benstillingen" på bilde nr.2 at han har "teken"..hehe...han er bare sååå skjønn!
Gi han en goklem fra meg da :)
Klem fra Mimmi:)))
Hei igjen,
Så kjekt du vil være med på min Give Away.
Lykke til!
Ønsker deg en fin uke.
Klem Mio
Legg inn en kommentar