Fotoverden har gjennom Foreldremanualen annonsert denne månedens fotokonkurranse. Temaet nå er "Månedens smokkebaby", og DET har jeg hvertfall... En smokkebaby. Hver måned ;-)
Han er totalavhengig av smokken sin, men i det siste har han oppdagen gleden ved å dele ;-P Han mener visst at mammaer også trenger litt smokkekos innimellom, men jeg veit ikke helt om jeg er like enig, gitt...
Når han ikke sutter på smokken sin, så skal den tulles og tøyses med... Den skal inn på kryss og tvers, opp-ned og bak-fram. Også er det visst kjempeartig å blåse den ut og se hvor langt den fyker :-P
K.J. - 10 mnd gammel :-)
Storsjarmør med smokken såvidt hengende fast ;-)
Ehm... Et slags jokersmil?
Herjetid med pappa! Best å bite godt fast i smokken da, så den ikke faller ut ;-)
Jeg har selvfølgelig en hel bunke med søte, koselige, rare, morsomme og uklare smokkeguttbilder, men det er disse her som er mest nå. Og jeg blir så glad av å se på dem :-D




4 kommentarer:
He he, skikkelig søting! :-)
Det midterste bildet er jo bare helt sjef! Har du sendt det inn? det BURDE du virkelig!
Håper alt er bar med dere ellers!!!! Og om du er i nærheten, så får du bare gi lyd fra deg!!!
Klemmers
Lena: Disse tre er mine bidrag til konkurranse. Selve innlegget er innsendingen, liksom :)
Var faktisk i området i går! På loppis på Kjenn og Fjellsrud :D Gjorde noen kupp som skal blogges etterhvert :D
Herlig :D
Legg inn en kommentar