Etter en titt i bloggen til AnnaJohanna (som jeg anbefaler alle å ta en titt i), kom jeg over hennes "7 uinteressante ting om meg selv"-innlegg, og tenkte jeg skulle ta utfordringen - bare for gøy!
So... Here goes - i tilfeldig rekkefølge:
1. Jeg er veldig glad i Maarud Paprika-potetgull. :-)
2. Jeg ELSKER loppemarkeder!
Jeg håper at jeg får til å dra på to stykker i Lørenskog nå til helga. Lørenskog skolekorps (som jeg selv spilte i da jeg var liten) skal ha loppemarked på Kjenn skole lørdag og søndag, og St. Laurentiuskoret har loppe- og bruktmarked på Fjellsrud skole de samme dagene.
3. Jeg synger alltid høyt i bilen - og er glad ingen trenger å høre på :-P
4. Jeg er kjempeglad i pasta, hvit fisk, taco og hjemmelaget pizza.
5. Jeg kan store deler av IKEA-katalogen utenatt. Særlig "Barnas IKEA"...
6. Jeg har alltid store intensjoner om alt jeg skal gjøre og få til, og så blir det som regel ikke noe av fordi jeg er for sløv og ustrukturert...
7. Jeg liker ikke varm drikke (kaffe, te, kakao, etc...) eller altfor kald drikke. Saft og brus bør være romtemperert for at jeg skal like den, men melka må være kald, da... ;-)
Hva er dine 7 uinteressante fakta? Sleng gjerne inn en kommentar under med link til bloggen din - eller skriv dem direkte. Det blir moro å se hva jeg ikke trenger å vite om deg ;-)



2 kommentarer:
Hihi,så flott at du tok utfordringen. Kjenner meg igjen på flere av punktene dine:)
Ha en fin kveld videre!
Klem Johanna
HVEM har sagt at dette var uinteressant? Ikke jeg, i alle fall! Opptil flere ting er hendige å vite dersom man skal ha deg som gjest ;o)
Legg inn en kommentar