I dag kjørte ei venninne meg til Biltilsynet i Mysen sånn at jeg skulle få levert inn tapsmeldingen på skiltene og vognkortet. Da hu dama i luka spurte om jeg skulle ha helt nye skilter med annet nummer på, sa jeg at det måtte jeg ha siden mine skilter er på en annen bil for tiden. Jeg spurte hvor lang tid det ville ta før jeg fikk de nye skiltene og hun kunne svare at de kunne jeg få med en gang! Jei! :-D
Og det kosta ikke mer enn kr 100,- for skiltsettet og 40,- for nye rammer. Også jeg som hadde sett for meg flere uker med prøveskilter til kr 250,- pr dag og kr 1200,- for nye, permanente skilter. Men det ville det koste dersom jeg hadde fått inndratt skiltene mine. Jeg blei så ufattelig glad!
Så nå har jeg skilter på bilen min igjen! :-D
Brekket hadde kilt seg fast på høyre bakhjul, så det rulla ikke. Men etter noen runder på felgen med lette, men velplasserte, hammerslag, så løsna det! Heldigvis! Så nå har jeg bilen min igjen!
Jeg "feiret" med å kjøre rett på Esso'n og fylle full tank ;-)
Jeg er så glaaaaad! :-D
Juni i glimt
-
Juni i glimt. Juni i fuld fart. Kølige dage. Regn. Juni som pludselig
forleden dag forvandlede sig til den sommer, den burde være. Nu bragende
sommer. Ta...
for 2 dager siden



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar