"Livet består ikke av å vente ut stormene. Det handler om å lære seg å danse i regnet!"

mandag 11. april 2011

Påminnelse

Jess pipål! Da er det på tide med en påminnelse, kjenner jeg ;)

I morra trekkes vinneren av GROBUtikkens store påskekonkurranse!
Det er fremdeles tid til å melde seg på!


Konkurransen består av en "vanlig" Give Away og av en konkurransedel, med rebuser og løsningsord.

Det er 11 rebuser som til sammen vil gi en bunke bokstaver som skal settes i riktig rekkefølge.
Rebusene skal det være fullt mulige å søke opp svarene på, og løsningsordet har noe med påsken å gjøre. Rebusene har egentlig ikke så mye med påsken å gjøre... ;)

Så da er det bare å spurte inn i GROBUtikken og trykke på etiketten "Give away". Da kommer alle rebusene opp :)


Hvordan er været hos deg i dag?
Her er det litt kjølig enda, men det er meldt 17 grader og sol, så vi gleder oss til nok en herlig vårdag - med vanskelig klesvær ;) Ja, for hva tar man på dessa som er små når været er litt for kaldt for de letteste klærne og litt for varmt for de varmeste?

Avslutter med koselige bilder av to skjønne små som hadde kafé ute på terrassen i går :)





















Ha en strålende ukestart!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails