Ja, da har roen senket seg. Pakker er pakket opp, leker er lekt med, ting er sett nøye på og god mat og snop er inntatt i altfor store mengder. Akkurat sånn det skal være i jula! :-D
Vi har fått så utrolig mye fint alle sammen!
Jeg har bl.a. fått et årsabonnement med Pondus og iPhone ♥ Telefonabonnementet åpnes ikke før 30. desember, og ventetiden er nesten ulidelig lang... Men jeg overlever! :-D
Men jeg tenkte jeg skulle skrive inn hva vi har fått alle sammen - mest for å huske det selv ;-)
Maiken har fått:
Hoppetau, 2 hårbøyler, pen kjole, en liten kalender, et par luer, votter, et halskjede, bøker om dyr, kroppen, sansene og prinsesser, ullundertøy, Flaxlodd (som hun vant 25 kroner på), penner, liten notatbok, viskelær med og uten lys, en sankt bernardshund-pynteting, batteridrevet symaskin (og da fikk vi vite hva Kalendernissen hadde for en plan da han pakket inn pyntebånd og stoffer i 3 av kalenderpakkene ;-)), OnePiece (O' lykke!), en telysestake med fine ord til søster, egotavle i ramme, skjørt, tunika, håndlaget pingvinsjokolade, blyanter, leppepomader, Littlest Pet Shop-hus, Mimmistrikka kofte, Barbie-DVD, akvarellfarger og -blokk, Kindernisse, til sammen kr 1750,- til klær (genialt når januarsalget starter!), litt mer godteri, "Jeg skriver bokstaver og ord"-bok, nye ski og skistøvler, minilommelykt som det står "Kuleste jenta" på, tjukke tubesokker, truser, tynn leggings, klistremerkebok, dongerikjole - og fra selveste Julenissen fikk hun ZhuZhu-pet'et PAX (O' stoooore lykke!) :-D
Kristoffer har fått:
Bukser, skjorte, skjorte med slips, traktor med henger og dyr (som lager lyd og kan kjøre), ullgenser, Kindernisse, til sammen kr 1950,- til klær (januarsalg!!), stor bilgarasje, ullvest, dyrebok, bestikk, tynn strikkagenser, pingvinsjokolade, søt liten bamse, skinnlue, traktor, ullundertøy, dyrebok med lyd, pysj, en litt tjukkere strikkagenser i bomull, tøybok, lekelastebil med navnet hans på, minilommelykt med navnet hans på, Little People bilvask, egotavle i ramme, gensere, fargebok, fargeblyanter og fra selveste Julenissen fikk han xylofon :-D
Og sammen fikk de ny badesåpe :-)
De to eldste fikk også mye flott! Bl.a. bestemorstrikka pulsvarmere, Flaxlodd (som frøkna vant 50 kroner på), julehefter, og så fikk Størstesøstra Nintendo Wii og Størstebroren ny el-gitar :-D
Herr Far i Huset og jeg fikk tre flotte gaver som Kristoffer hadde laget i barnehagen! Han hadde malt et bilde som var blitt rammet inn, de har spilt inn CD med favorittsangene hans (og bilde av ham var trykket på CD-plata) og vi fikk et stooooort pepperkakehjerte med navnet hans (i melis) og som han hadde pynta med non-stop ♥
Og vi fikk også 5-literskjele fra OBH Nordica (Supreme-serien), fine ting til huset, godteri, penger og mange koselige julekort! :-D
Ja, det har jammen blitt mange gaver i år!
Egentlig har vi en avtale om ikke å gi gaver til oss voksne. Men heller gi barna gaver de trenger og/eller ønsker seg. For vi voksne har gjerne det aller meste vi trenger, vi. Og ikke har vi altfor mange penger noen av oss heller, så da er det bedre at dessa som er små får noe som kanskje koster litt mer og varer litt lenger :-)
Har du og dine fått det dere ønsket dere i år?
Ønsker dere en fortsatt kjempefin jul! ♥
Juni i glimt
-
Juni i glimt. Juni i fuld fart. Kølige dage. Regn. Juni som pludselig
forleden dag forvandlede sig til den sommer, den burde være. Nu bragende
sommer. Ta...
for 2 dager siden



2 kommentarer:
Så masse kjekt dere har fått! Vi er også veldig fornøyde med gaver både til store og små. Selve oppakinga ble litt amputert for min del for jeg bysset en illskrikende småtass så og si hele kvelden..... Pluss hele natta... Menmen, sånn er det jo bare. Håper dere får noen fine juledager!
her var det mye fint.:-) takk for det gamle...ønsker deg et riktig godt nytt år..-)
Legg inn en kommentar