Vel... Det var ikke dypt. Men det var utfordrende.

I går kveld tok Herr Far i Huset hårklippemaskinen i egne hender, og klippa det verste/lengste håret til Tassen. Litt finklipping gjenstår, men vi satser på at det blir tatt i kveld :)

Jeg syns han ble så fin, jeg :D

Tenk at han ikke har blitt klippet på ett år og 51 uker... ;)
Det var på tide...!
Så nå vil han være sveisen og kul på bursdagen sin om en liten uke :D
Hvor gammel var din håpefulle da han/hun fikk sin første hårklipp?
Ha en hårfin dag!
- Postet via BlogPress fra iPhone



3 kommentarer:
Dette ble da en "sveisen" kar!
Jeg kan ikke huske hvor gamle mine var første gang mormor klipte dem, men jeg husker svært godt når minstefrøkna skamklpte seg selv og skyldte på mormor!
Klem Lykkeliten
Så tøff han ble! Synes de ser så mye større ut når de klippes:). Alle mine ble klippet rett før ettårsdagen, langhårete unger her i huset:). Ha ei fin uke!
Påsan var vel 8 eller 9 mnd han......
Så fin han blei!
Legg inn en kommentar